انتقاد تند پورموسوی از شهرداری همدان؛ عکس گرفتند و رفتند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با گله‌مندی از مسئولان باشگاه شهرداری همدان، گفت: من فکر می‌کنم اراده‌ای برای برگزاری این بازی نیست، در حالی که این باشگاه تعهد داده زمین را آماده کند.

سید اکبر پورموسوی درخصوص لغو بازی امروز استقلال خوزستان و شهرداری همدان، اظهارکرد: فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و مسئولان باشگاه شهرداری همدان شب گذشته متعهد شدند بازی برگزار شود و حتی ما روز گذشته پیش از حرکت به سمت همدان از سازمان لیگ خواهش کردیم با توجه به شرایطی که اعلام شده است و زمین مساعد نیست، بازی به تعویق بیفتد اما نپذیرفتند و اصرار داشتند که ما به همدان بیاییم و ما هم با تمام مشکلات و سختی‌ها در این شرایط جوی خودمان را به همدان رساندیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: باشگاه همدان متعهد شده بود این زمین را برای بازی امروز آماده کند اما سؤالم از سازمان لیگ این است که چرا اکنون کسی در زمین نیست که آن را آماده کند؛ امروز هم حدود یک ساعت و اندی کارگران در زمین مشغول به کار شدند و وقتی خسته شدند، رفتند و سؤال من این است آیا این زمین برای بازی فردا آماده می‌شود؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما آمده‌ایم که بازی کنیم ولی بلاتکلیفیم و می‌خواهم تکلیف ما را مشخص کنند. باشگاهی که متعهد می‌شود ورزشگاه را آماده کند چرا اکنون هیچ کدام از مسئولان آن در ورزشگاه حاضر نیست؟ آن ها یک ساعت آمدند مانور دادند، چهار فریم عکس گرفتند و رفتند.

وی بیان کرد: تیم من هفته آینده بازی دارد و باید تیمم را آماده کنم اما از روز گذشته تاکنون با توجه به شرایط آب و هوایی همدان نتوانسته تمرین کند و آن‌طور که ما پیگیر شدیم و هواشناسی را بررسی کردیم از عصر روز یکشنبه تاکنون اینجا برف نبوده است و می‌توانستند زمین را آماده کنند اما تمام کار را برای همین امروز یعنی روز مسابقه گذاشتند.

پورموسوی بیان کرد: من فکر می‌کنم اراده‌ای برای برگزاری این بازی نیست و از مسئولان می‌خواهم تکلیف را مشخص کنند. این باشگاه تعهد داده که زمین را آماده کند و باید با آن‌ها به خاطر این کار برخورد شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401102819550
  • خبرنگار : 50228