با همت فولاد کاوه جنوب کیش؛

بازسازی ۵۰۰ واحد منزل مسکونی محرومین در رودان آغاز شد

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به خدمت‌رسانی های تولیت مدرسه علمیه این شهرستان به جامعه محرومین، گفت: توسط تولیت مدرسه علمیه شهرستان رودان خدمات ارزشمند و ماندگاری برای محرومین انجام شده و باید این خدمات ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده، صبح امروز (۲۸ دی‌ماه) در مراسم آغاز عملیات ترمیم و بازسازی منازل محرومین در رودان، به سفارش خدمت به محرومین در قرآن اشاره کرد و افزود: خدمت‌رسانی به محرومین توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش لطف و محبتی بوده که خداوند به این مجموعه ارزانی داشته است.

وی تصریح کرد: در زمان کوتاهی که شاهد حضور مهندس حسینی به عنوان مدیرعامل این شرکت بوده‌ایم شاهد خدمات ارزشمندی در حوزه خدمت‌رسانی به محرومین بوده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: در دیداری که با مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش داشتیم، درخواست حمایت این شرکت از محرومین را دادیم که مورد استقبال مدیرعامل این مجموعه قرار گرفت.

حجت‌الاسلام عبادی زاده افزود: امروز شاهد آغاز عملیات ترمیم و بازسازی منازل محرومین در شهرستان رودان توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه مرتبط با بنیاد مستضعفان است و مسئولیت‌هایی در حوزه اجتماعی دارد که به طور مستقیم به محرومین خدمت می‌کنند.

بنیاد مستضعفان نیز منتصب به دفتر مقام معظم رهبری است و رهبر معظم انقلاب تأکید ویژه‌ای جهت خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفان را دارند.

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب نیز در این مراسم گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش تلاش خواهیم کرد که کار بازسازی و ترمیم منازل مسکونی محرومین در رودان را آغاز کنیم.

حسینی افزود: در فرهنگ دینی ما آمده است که باید دست یکدیگر را بگیریم و در کتاب آسمانی ما نیز تأکیدات زیادی در خصوص حمایت از محرومین شده است.

وی تصریح کرد: خدمت به محرومین جز وظایف ما است و در این راستا باید بدون هیچ منتی خدمتگزاری کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده محرومین شناسایی شده است که کار ترمیم و بازسازی آن‌ها توسط شرکت فولاد کاوه کیش انجام می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه فولاد کاوه جنوب کیش متعلق به بنیاد مستضعفان است و تمامی سود این شرکت صرف خدمت‌رسانی به محرومین می‌شود افزود: همواره تأکید رئیس بنیاد مستضعفان این بوده که در کنار بنیاد علوی ما نیز کار خدمت به محرومین را انجام دهیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان رودان نیز دراین مراسم با تشکر از مدیرعامل فولاد کاوه، اظهار کرد: در مرحله اول بخش زیادی از ایزوگام منازل آسیب‌دیده توسط این شرکت تأمین شد.

حجت‌الاسلام عبادی افزود: امروز نیز شاهد آغاز مراسم ترمیم و بازسازی منازل محرومین شهرستان رودان توسط شرکت فولاد کاوه خواهیم بود.

حجت‌الاسلام عدالت تصریح کرد: از همراهی و همکاری مهندس حسینی مدیرعامل پرتلاش شرکت فولاد کاوه صمیمانه قدردانی می‌کنیم که حمایت‌های خود را از محرومین شهرستان رودان دریغ نکرده‌اند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1401102819532
  • خبرنگار :