سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه:

از بقا در لیگ برتر فوتسال ناامید نیستیم

سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه گفت: به دلیل نبود استرس نیست که عملکرد خوبی داریم چون هنوز سقوط رکن‌آذین قطعی نشده و برای بقا در لیگ برتر امید داریم.

حسین اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا پس از پیروزی چهار بر یک تیمش مقابل فولاد زرند ایرانیان در چارچوب برگزاری هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: شروع خوبی در نیمه نخست نداشتیم و با یک گل به خودی نیمه نخست را آغاز کردیم اما از آنجا که شناخت خوبی از حریف داشتیم، توانستیم به بازی بازگردیم. در نیمه دوم کاملا عملکرد متفاوتی ارائه دادیم. کاملا تاکتیکی بازی و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم.

وی افزود: روی ضربات کرنر و در جریان بازی گلزنی کردیم. نمایش خوبی داشتیم و یقین دارم در بازی‌های آتی نیز می‌توانیم عملکرد خوبی ارائه دهیم. موقعیت‌های کمی به حریف دادیم و حق‌مان در این دیدار فقط پیروزی بود. امیدوارم در بازی‌های آتی بتوانیم عملکرد موفق خود را تکرار کنیم.

سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه در خصوص اینکه آیا دلیل نمایش خوب تیمش عدم فشار روی بازیکنانش بابت محتمل بودن سقوط است، گفت: اگر نگاهی به عملکرد رکن‌آذین در نیمه دوم داشته باشید، متوجه خواهید شد که چه میزان تاکتیکی بازی کردیم. به کیفیت بازیکنانم ایمان آورده‌ام. هیچکدام از کارشناسان و مربیان لیگ برتری جایگاه رکن‌آذین را جایگاه کنونی این تیم نمی‌دانند. برای یک درصد شانس خود در لیگ برتر می‌جنگیم.

اسلامی با اشاره به اینکه تیمش کماکان تحت فشار و سرخورده از نتایج گذشته است، خاطرنشان کرد: در این مدت به خوبی تمرین کرده‌ایم و در حال حاضر در زمین عملکرد خود را نشان می‌دهیم. نوع بازی رکن‌آذین حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی در خصوص عملکرد داوری گفت: یکی از داوران قضاوت خوبی نداشت و در حد این دیدار نبود. چند اشتباه داشت که منجر به اعتراض کادر فنی هر ۲ تیم شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401102416393
  • خبرنگار : 50093