پایان کار لیگ برتر بدمینتون ایران

تیم انقلاب قم در جایگاه سوم کشور قرار گرفت

تیم انقلاب قم با پیروزی برابر نایب قهرمان فصل، در جایگاه سوم لیگ برتر بدمینتون کشور قرار گرفت.

تیم بدمینتون باشگاه انقلاب قم در آخرین هفته رقابت‌های فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر باشگاه‌های کشور، پنجشنبه ۲۲ دی ماه در تالار بدمینتون فرهمند موحد قم، میزبان رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان بود.

در نهایت تیم انقلاب در یک بازی حساس که رکورد دقایق بازی های لیگ را شکسته و ۵ ساعت ۳۰ دقیقه به طول انجامید، موفق شد ۳ بر ۲ حریف قدرتمند و پرمهره خود را شکست دهد.

علی فرجی، دبیر هیات بدمینتون قم، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار داشت: تیم بدمینتون قم با نام انقلاب در حالی سکوی سوم فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر بدمینتون ایران را به خود اختصاص داد که پیش از این با نام رعد پدافند هوایی در فصل ۱۴۰۰ نایب‌قهرمان لیگ برتر شده و در فصل ۱۳۹۹ عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور را از آن خود کرده بود.

وی افزود: با پایان فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر بدمینتون ایران، به ترتیب تیم‌های چادرملو اردکان، رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان و باشگاه انقلاب قم رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

فرجی خاطرنشان کرد: تیم بدمینتون انقلاب قم به سرمربیگری حامد شبانیان، سرپرستی سیدمهدی برقعی و مدیریت مهدی فرجی با کسب این نتیجه عنوان سوم فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر را به خود اختصاص داد. سعید بابیانی، علیرضا قاسمی، امیرحسین نورعلیان، علی حیاتی، معین کشاورز، معین خاکی، رضا جانقربان و شادمهر حیدری شاگردان حامد شبانیان در تیم انقلاب قم بودند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401102315460
  • خبرنگار : 50550