اجرای بیش از ۱۲۷ برنامه در طول هفته زن در ملایر

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه از روز چهارشنبه برنامه های متنوعی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در حال اجرا است، گفت: بیش از ۱۲۷ برنامه در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج محلات و اقشار شهرستان‌ملایر در طول هفته زن برگزار خواهد شد.

مهین نظری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، اظهار کرد: جشن بزرگ ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن با اجرای برنامه های شاد و تنوع با حضور گروه هنری شوگار خرم آباد، روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه ساعت ۹ صبح در سالن ورزشی الغدیر برگزار خواهد شد.

نظری از برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) در شهر زنگنه خبر داد و گفت: این جشن نیز پنجشنبه ۲۲ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن ورزشی شهر زنگنه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: همچنین روز جمعه ۲۳ دی ماه جشن فاطمی ساعت ۹:۳۰ در سالن ورزشی تختی شهر ازندریان، ساعت ۱۰ صبح در شهر جوکار و ساعت ۱۴:۳۰ در سالن ورزشی روستای حسین آباد ناظم برگزار می شود.  

نظری با بیان اینکه برنامه ای به همین مناسبت در سالن آمفی تئاتر شهرداری سامن برگزار شده است، برگزاری جشن میلاد بانوی دو عالم در سالن ورزشی اسلام شهرآق گل در روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ملایر به تقدیر از ۹۵ نوعروس در راستای ترویج و تشویق ازدواج، تقدیر از مادران دارای سه فرزند و بیشتر، تقدیر از همسران و مادران شهداء بعنوان اسوه صبر و مقاومت در طول این هفته اشاره و بیان کرد: همچنین شش سری کمک‌جهیزیه و یکسری سیسمونی به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) به نیازمندان شهرستان اهداء شد.

نظری اجرای جشن کوثر و دیدار با خانواده معظم شهداء را از برنامه های بسیج دانشجویی برشمرد و گفت: همچنین در این ایام و در قالب رزمایش فاطمی ۱۱ سری جهیزیه و پنج دستگاه آبگرمکن به همت پایگاه صدیقه کبری (س) روستای علی آباد تهیه و به نیازمندان اهدا شد.

وی از تهیه دو سری کمک‌جهیزیه خبر داد و خاطرنشان کرد: این کمک جهیزیه ها به همت بسیج دانش آموزی زینب کبری(س) تهیه و به نوعروسان نیازمندان اهداء شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401102114675
  • خبرنگار : 50416