فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

با گذر زمان عمق نظامات فکری و عملی حاج قاسم عیان‌تر می‌شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هر چه از شهادت سردار دل‌ها می‌گذرد ما به عمق نظامات فکری و عملی حاج قاسم سلیمانی بیشتر پی می‌بریم و بر ما آشکارتر می‌شود.

سردارمحمدعلی نظری صبح امروز ۱۸ دی ماه در اجلاسیه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلای امام علی علیه السلام کرمان ضمن تشکر از شرکت کنندگان در اجلاسیه گفت: هر چه از شهادت سردار دل‌ها می‌گذرد ما به عمق نظامات فکری و عملی حاج قاسم سلیمانی بیشتر پی می‌بریم و بر ما آشکارتر می‌شود و داغ ایشان روز به روز تازه تر می‌شود و فراقشان کهنه نمی‌شود.

وی مکتب حاج قاسم را مدرسه درس‌آموز دانست و بیان کرد: مردم از سه ماه قبل از سالگرد درخواست همکاری در برگزاری مراسم داشتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با بیان این مطلب که مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب ائمه اطهار و امامین انقلاب است، اظهار کرد: برپایی همه موکب‌ها و اقدامات توسط مردم کرمان و استان‌های دیگر انجام شد.

وی با یادآوری اینکه در برگزاری برنامه‌های دهه مقاومت هر روز یک شعار داشتیم، عنوان کرد: یادواره شهدا مخصوصا یادواره شهدای عشایر از خانه تا سطح شهرستان‌ها برگزار شد به طوری که ۱۵۰۰ یادواره خانگی شهدا نیز در این ایام برگزار شد.

نظری با برشمردن برنامه‌های دهه مقاومت در استان کرمان، بیان کرد: برنامه‌های سالگرد سردار دل‌ها در کرمان در هفت مسجد محله محور، بیت الزهرا، مصلی امام علی (علیه السلام)، حسینیه ثارالله و گلزار بین المللی شهدای کرمان برگزار شد. برنامه ساعت شهادت ( ۱:۲۰) نیز بسیار خوب برگزار شد.

وی، تصریح کرد: در ایام شهادت سردار دل‌ها، رسیدگی به محرومین در چند مرحله انجام شد. همچنین ۱۵۰۰ سری جهیزیه به زوجین اهدا خواهد شد.

طبق اعلام فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، در استان کرمان ۲۸۰ موکب برپا شد که چهار مورد آن خارج از کشور بوده و ۲۱۲ موکب آن در گلزار شهدا برای پذیرایی از حاج قاسم سلیمانی مستقر شد.

وی بیان کرد: در روز ۱۳ دی ماه پیش‌بینی کردیم که حدود ۵۰ تا ۷۰ هزار نفر در پیاده روی مقاومت شرکت کنند اما جمعیت بیش از انتظار بود و جمعیت از محل آغاز پیاده روی تا گلزار را فرا گرفت و به پیاده روی تبدیل نشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امسال نذر اسکان داشتیم و مردم خانه‌های خود را در اختیار زائران گذاشتند، روزانه ۲۰ هزار زائر اسکان داده می‌شد و در روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیش از  ۱۰۰ هزار نفر اسکان داده شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401101811366
  • خبرنگار : 50189

برچسب‌ها