به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، ۱۸ دی ماه ساعت ۱۹، با ارائه مهندس مینا ملکی، به میزبانی دکتر منوچهر نجمی و دکتر سید علیرضا میرباقری به صورت آنلاین در اتاق مجازی انجمن علمی مدیریت شریف برگزار میشود.
"از Call Center تا ارائه خدماتCustomize"، "شاخصهای کلیدی عملکرد در eCRM"، "تفاوت CRM در بیزینسهای B2B و B2C"، "اتومیشن و تأثیر آن روی Retention و Happiness Rate کاربران" و "استفاده از NPS جهت بهبود Loyalty کاربران" از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این برنامه توضیح داده خواهد شد.
علاقهمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به لینک http://vc.sharif.edu/ch/management-ssc مراجعه کنند.
انتهای پیام