بیش از ۵۰۰۰ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هستند

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان چهارمحل و بختیاری تعداد فرزندان ایتام و محسنین تحت حمات کمیته امداد استان را ۵۵۰۳ نفر برشمرد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری، علی منصوری با اشاره به تأمین پوشاک و کفش مورد نیاز ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت در طول سال، اظهار کرد: در آستانه فصل سرد سال ۱۵۰۰ جفت کفش میان دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان توزیع شده است.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحل و بختیاری افزود: خیران و مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری کد #۰۳۸*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دست ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت برسانند.

منصوری خاطرنشان کرد: بی‌شک کمک‌های مردمی علاوه‌ بر تأمین بخشی از نیازهای اقتصادی آن‌ها، پشتوانه عاطفی مهمی برای آینده درخشانشان است.

وی تعداد فرزندان ایتام و محسنین تحت حمات کمیته امداد استان را ۵۵۰۳ نفر برشمرد و گفت : نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir  وemdad.ir/ekram  یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه مبالغ دلخواه سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401100401941
  • خبرنگار : 50123