در حاشیه سفر استاندار به شاهرود مطرح شد:

رضایت نماینده شاهرود در مجلس از توزیع متوازن اعتبارات و ظرفیت‌ها

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از آنچه توزیع متوازن اعتبارات و ظرفیت‌ها در استان می‌خواند تقدیر کرد.

علی‌اصغر خانی ۲۹ آذرماه در سفر استاندار به روستاهای شهرستان شاهرود با تقدیر از انجام این سفرهای درون‌استانی اظهار کرد: در این سفرها تلاش شد تا در حد توان مشکلات و مباحث و مسائل موجود بررسی و رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه از تمام امکانات محلی و استانی برای حل مشکلات موجود بهره‌گیری شده است ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا در حوزه‌های مختلف عمرانی و برای توسعه و پیشرفت از اعتبارات و بودجه ملی برای شهرستان تخصیص بگیریم.

نماینده شاهرود و میامی با ابراز خرسندی از توجه به توسعه متوازن در استان گفت: از زمان حضور استاندار و به ویژه در حال حاضر شاهد توازن در توزیع اعتبارات و نیروی انسانی در سطح استان هستیم که امری بسیار ارزشمند است.

خانی اضافه کرد: امروز شاهدیم که دورترین و نزدیکترین روستاهای استان از امکانات متوازن در بخش‌های مختلف بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: علی‌رغم کارهای خوبی که انجام شده، باید در بخش توسعه روستایی تلاش بیشتری صورت گیرد.

این نماینده مردم افزود: سفر به روستاها با حضور مسئولین استان در راستای بررسی و رفع مشکلات موجود برگزار خواهد شد و پیگیری برای تحقق وعده‌ها و قول‌های داده شده انجام می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستای قلعه آقا نیز با بیان اینکه حضرت آیت الله العظمی شاهرودی از فرزندان این دیار از چهره های درخشان، محبوب، بارز و ستاره بود گفت: شهرستان شاهرود شخصیت‌های علمی و مذهبی برجسته‌ای دارد.

وی با بیان اینکه ما برای رفع مشکلات مردم با همه توان ‌گام‌ بر می‌داریم افزود: مدیران اجرایی استان و شهرستان موارد و مباحثی که در این جلسه مطرح و مصوب شد را باید تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

خانی اظهار کرد: مسئولیت‌ها در جمهوری اسلامی امانت بوده و باید در راستای انجام وظیفه به مردم خدمت کنیم چرا که از منظر اسلام، خدمت به مردم، بالاترین عبادت است.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی وعده داد: اعتباری را برای پیگیری و کمک به رفع مسائل و مشکلات مطرح شده در روستاهای کلامو و قلعه آقا عبدالله پیش‌بینی کنند.
اعتبار ۱۰۰میلیونی برای حل مشکل نمدمال!

خانی همچنین در روستای نمدمال گفت: مشکلات روستای‌ نمدمال با گزارشات ارائه شده توسط مدیران مرتبط قابل حل بوده که ان شاءلله پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان‌ اعتبار برای حل مشکلات روستا تخصیص خواهیم داد.

وی با بیان اینکه  شب و روز به دنبال خدمت و پیگیری و رفع مشکلات شما مردم خواهیم بود اظهار کرد: از مردم روستای نمدمال و منطقه پشت بسطام به واسطه خونگرمی و مهمان نوازی مطلوب تقدیر و تشکر دارم.
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در روستای گنده پلی نیز گفت: امروز برای حل مشکلات موجود در روستای گنده پلی به همراه استاندار و مدیران کل اجرایی استان در این روستا حضور یافتیم.

خانی اضافه کرد: در راستای جبران کمبودهای موجود در روستای‌گنده پلی در تلاشیم تا با تخصیص اعتبار مطلوب با مدیریت دهیار، بخشدار و فرماندار محترم، شاهد پیشرفت در این‌ منطقه باشیم.

این نماینده اصولگرا اظهار کرد: در بحث توسعه متوازن اعتبار و نیروی انسانی در سطح شهرستان اقدامات در دست انجام است.

وی ادامه داد: موارد، مباحث و دغدغه های مطرح شده در خصوص روستا پیگیری، بررسی و رسیدگی خواهد شد.

همچنین نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم ابرسج گفت: قول رفع موانع و مشکلاتی که قابل انجام است بسیار صادقانه به مردم عزیز روستاهای منطقه پشت بسطام داده شده است.

خانی ادامه داد: تخصیص های مطلوبی توسط بنده، استاندار و دستگاه های اجرایی به منظور رفع کمبود ها و موانع انجام شد.

وی با بیان اینکه هدف ما از سفر به روستاها رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم‌ روستاهاست گفت: وحدت و همدلی موجود بین استاندار، نماینده مردم و دستگاه های اجرایی در راستای حل مشکلات امری ارزشمند است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401092919761
  • خبرنگار :