به مناسبت ایام فاطمیه صورت گرفت،

نمایشگاه «غفلت شهر» در یاسوج برپا شد

نمایشگاه «غفلت شهر» به مناسبت ایام فاطمیه در شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.

حجت الاسلام محمود رجایی، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه به همت دانشگاه عملی کاربردی استان و مشارکت مجموعه تربیتی فرهنگی «مثل عمار» برپا شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: علاقمندان می توانند هر روز از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و عصرها ساعت ۱۴ تا ۱۷ از این نمایشگاه به آدرس بلوار کشاورز، پایین تر از میدان مقاومت، جنب ساختمان قدیم ۱۱۸ مخابرات دیدن کنند.

حجت الاسلام رجایی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه جهاد تبیین است، اظهار کرد: نمایشگاه در بخشهای مختلف از جمله حضرت زهرا(س)، حضرت علی (ع)، ایران معاصر، حجاب و عفاف، یهود و صهیونیست، ولایت فقیه و شهدای شاخص برگزار شده است.

علی اکبر دسترنج، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: دانشجویان، دانش آموزان، ادارات و اقشار مختلف مردم می توانند از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

وی افزود: هدف از این نمایشگاه عمل به معنویات مقام معظم رهبری در راستای برگزاری هر چه باشکوهتر ایام فاطمیه است. همچنین تبیین حجاب و برخی آسیب‌هایی که کشور با آن مواجه است.

شهرام مهدوی مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این مراسم با اشاره به مظلومیت اهل بیت(ص) گفت: انقلاب اسلامی شده تا این مظلومیت کنار زده شود و از این گونه نمایشگاه‌هایی که ناظر بر عبرت‌های تاریخ است، نیاز داریم.

وی افزود: ملت و نسلی که تاریخ را نشناسد و از تاریخ عبرت نگیرد تاریخ برایش تکرار خواهد شد و البته می‌توان گفت انسانی که از تاریخ بریده شود بی‌هویت خواهد شد.

مهدوی مطلق اظهار کرد: علت بسیاری از مسایل و مشکلات که امروز با آنها مواجهیم بریدن از تاریخ بخصوص تاریخ صدر اسلام است.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: الگوسازی برای نسل جوان ما در این گونه نمایشگاه‌ها می تواند انجام شود، البته الگوی بانوی اسلامی و ایرانی را داریم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۸ آذر ۱۴۰۱ / ۲۲:۲۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401092819329
  • خبرنگار :