بیشترین درخواست‌های ثبت شده مردم در سفر ریاست جمهوی چه بود؟

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: بیشترین درخواست‌های ثبت شده از طریق سامد طی سفر ریاست جمهوری، مربوط به اشتغال و درخواست کمک‌های مالی، وام قرض الحسنه و تسهیلات اشتغال است.

عباسعلی ملکی، امروز شنبه ۲۶ آذر در جمع خبرنگاران از دریافت هزاران نامه و درخواست مردمی در جریان سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و اظهار کرد: نامه‌ها و درخواست‌های مردمی از طریق ارتباط تلفنی با مرکز سامد و حضور در محل برپایی میزهای ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی دریافت شد.

وی تصریح کرد: در جریان این سفر، تعداد  ۵۲ هزار و ۴۳۳ تماس با سامانه سامد ۱۱۱ برقرار و در قالب پرونده ثبت شد و بیشترین درخواست‌های ثبت شده از طریق سامد، مربوط به اشتغال و درخواست کمک‌های مالی، وام قرض الحسنه و تسهیلات اشتغال است.

مدیرکل بازرسی استانداری خراسان جنوبی درخصوص نحوه فعالیت مرکز سامد گفت: مرکز سامد که به مناسبت سفر رئیس جمهور فعال شد، از روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه تا روز جمعه ۲۵ آذرماه پاسخگوی مطالبات مردمی بوده است.

ملکی با اشاره به اینکه درخواست‌های بسیاری هم در قالب نامه رسیده، اظهار داشت: از این تعداد تاکنون ۳۴ هزار نامه بازگشایی شده و پرونده آن‌ها به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد ۲۸ میز خدمت مردمی نیز با حضور نمایندگان تام الاختیار وزرا و رؤسای سازمان‌ها در محل دستگاه‌های اجرایی استان برپا و ۱۱ هزار و ۳۶۰  درخواست در این میزها رسیدگی شد و رااه و شهرسازی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و وزارت کشور، بیشترین حجم درخواست‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۲۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401092617688
  • خبرنگار : 50026