فردا نواخته می‌شود؛

سوت از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر والیبال با حضور دو نماینده یزد

دور برگشت بازیهای سی و ششمین دوره لیگ برتر والیبال از فردا آغاز می‎شود که تیم‌های والیبال شهداب یزد و ایفاسرام اردکان دو نماینده استان به مصاف تیمهایی از آمل و سیرجان می‌روند.

سوت آغاز دور برگشت سی و ششمین دوره لیگ برتر والیبال ایران از ساعت ۱۶ فردا یکشنبه ۲۷ آذرماه با برگزاری هفت دیدار زده خواهد شد که در حساس ترین دیدار های این هفته تیم صدر نشین و بدون شکست لبنیات هراز آمل در خانه میزبان قهرمان فصل گذشته و مدعی قهرمانی این فصل یعنی شاگردان «محمد رضا تندروان» در تیم شهداب یزد است.

سروقامتان شهداب که روند رو به رشدی را با تبدیل بازی های باخته به برده در ست های حساس بازی طی کرده اند، هم اکنون با هفت برد و سه باخت و با کسب ۱۸ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و برای هشتمین برد و صعود به رتبه دوم جدول در مقابل تیم بدون شکست لیگ یعنی هراز آمل که با ۱۰ برد و ۲۸ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، صف آرایی می‌کنند.

در ادامه مسابقات مهم این هفته، دیگر نماینده استان یزد در لیگ برتر والیبال مردان ایران یعنی ایفاسرام اردکان در سالن آیت الله خاتمی این شهر پذیرای فولاد سیرجان ایرانیان است که هر دو تیم پنج برد را تا اینجای لیگ برای خود رقم زده اند.

ایفاسرام اردکان با پنج برد و ۱۴ امتیاز در جایگاه نهم و سیرجانی‌ها با پنج برد و ۱۷ امتیاز رتبه هشتم جدول را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401092617516
  • خبرنگار : 50463