قاب‌های منتخب روز بیست و چهارم جام جهانی؛ رفاقت پس‌ از شکست

قاب‌های دوستی کیلیان ام‌باپه و اشرف حکیمی پس از دیدار فرانسه و مراکش، از لحظات ماندگار نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ بود.

به گزارش ایسنا، در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم مراکش و فرانسه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر خروس‌ها به پایان رسید.

شاگردان دشان با این پیروزی موفق شدند برای دومین بار پیاپی به فینال جام جهانی صعود کنند و حریف آرژانتین در این مرحله شوند.

در این گزارش به تصاویر منتخب روز بیست و چهارم جام جهانی می‌پردازیم:

گل زودهنگام

شاید یکی از دلایل موفقیت فرانسه مقابل مراکش، گل زودهنگام تئو ارناندز بود. این بازیکن روی غفلت مدافعان مراکش توانست صاحب موقعیت شود و گل اول بازی را به ثمر برساند.

مراکشی‌های امیدوار

هواداران تیم ملی فوتبال مراکش امید زیادی داشتند که بتوانند فرانسه را از پیش رو بردارند اما امیدها و تشویق‌های آن‌ها بی‌ثمر ماند و این فرانسه بود که راهی فینال شد.

رفاقت‌ پس‌ از شکست

پس از پایان دیدار دو تیم فرانسه و مراکش، ام‌باپه و اشرف حکیمی یکدیگر را در آغوش گرفتند و پیراهن خود را با یکدیگر عوض کردند.

تعویض شد و به سرعت گل زد!

کولو موانی تنها ۴۴ ثانیه زمان نیاز داشت تا توانایی‌های خود را ثابت و خیال فرانسه را از صعود راحت کند. این بازیکن روی حرکت تکنیکی ام‌باپه صاحب موقعیت شد و در نهایت گل دوم فرانسه مقابل مراکش را به ثمر رساند.

سجده شکر حتی پس از شکست

ملی‌پوشان مراکشی پس از تمام دیدارهایشان در جام جهانی ۲۰۲۲ که با موفقیت پشت سر گذاشتند و به مراحل بالاتر راه یافتند، سجده شکر به جا آوردند اما این کار فقط مختص روزهای خوشی و موفقیت نبود؛ شیران اطلس پس از شکست برابر فرانسه و ناکامی از رسیدن به فینال جام جهانی هم خدا را شکر کردند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401092416328
  • خبرنگار : 71617