استفاده از روش تشویق و تنبیه برای ارتقای کیفیت نان نانوایی‌های زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: از روش تنبیه و تشویق در راستای ارتقای کیفیت نان در واحدهای نانوایی‌ استان زنجان استفاده می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی‌اله زمانی اظهار کرد: در روزهای آتی با کمک شهروندان و کارشناسان حوزه آرد و نان، واحدهای خبازی که مردم از آنها رضایت و عدم رضایت دارند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: واحدهای که مردم از آنها بیشترین رضایت‌مندی را دارند، مورد تشویق و واحدهای که مردم از آنها شاکی هستند، علاوه بر اعمال ضوابط قانونی، مورد تنبیه مضاعف قرار خواهند گرفت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصری کرد: بهبود کیفیت نان یکی از مطالبات اساسی مردم بوده و همه دستگاه‌های متولی موظف هستند متناسب با مسئولیت خود نسبت به تحول در حوزه آرد و نان ورود پیدا کنند.

این مسئول گفت: از همه شهروندان عزیز شهر زنجان خواهشمندیم، رضایت و عدم رضایت خود را از طریق سامانه گویای تلفنی به شماره ۳۳۴۵۳۷۴۰ و یا با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به شماره ۳۰۰۰۲۴۱۰۱۴ اعلام کنند.

زمانی تصریح کرد: ارتقای کیفیت نان در سه بخش تولید، تجهیزاتی که استفاده می‌شود و نیروی انسانی، تشکیل شده و از ابتدا تا انتها دستگاه‌های مختلف در امر بهبود کیفیت نان دخالت دارند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۴ آذر ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401092416139
  • خبرنگار :