سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

بازی‌های آسیایی بسکتبال محل تست بازیکن نیست/ در انتخاب نفرات سفارش نمی‌پذیرم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه سوپرلیگ و بازی‌های آسیا جای امتحان و تست بازیکن نیست، گفت: برای مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گرفتن نتیجه در آسیا بسیار مهم است.

مهران حاتمی عصر امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در بازی‌های آسیایی اتفاق کوچکی نیست و باید قدر این فرصت مهم را بدانیم، اظهار کرد: تیم‌های عربی برای حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی از بازیکنان غیربومی، NBA و سایر کشورهای صاحب سبک بسکتبال جهان استفاده می‌کنند.

سرمربی تیم شهرداری گرگان با اشاره به اینکه این تیم متعلق به مردم شهر گرگان و هواداران است، ادامه داد: از اختیاراتی که در جایگاه مربی این تیم به من سپرده شده می‌توانم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنم.

وی با تأکید بر اینکه سوپرلیگ و بازی‌های آسیا جای امتحان و تست بازیکن نیست، افزود: در انتخاب نفرات تیم و ترکیب بازی‌ها به جنبه‌های فنی و توان بازیکنان نگاه می‌شود و برای مجموعه گرفتن نتیجه در آسیا بسیار مهم است.

حاتمی تقویت نیروی انسانی بومی را ماحصل تقویت زیرساخت‌ها در استان گلستان عنوان کرد و گفت: روزبه ارغوان از ناحیه پا مصدوم هست و با نظر پزشک نمی‌تواند بازی کند.

وی با بیان اینکه برای انتخاب بازیکنان و کادر فنی تیم هیچ سفارشی تاکنون به من نشده و هیچ سفارشی را نمی‌پذیرم، خاطرنشان کرد: با هدف آینده‌نگری پس از انتخاب نفرات اصلی تیم به فکر تأمین نیروی انسانی و اتکا به توان جوانان گرگانی هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بر لزوم تغییر نگاه به جوانان و حمایت از آنها تأکید کرد و یادآور شد: هر موقع فرصت شده است، از جوانان توانمند گرگان استفاده کرده‌ایم و در همین راستا چهار بازیکن جوان جذب شده که هیچ قراردادی با آنها بسته نشده است و آنها در کنار تیم از بازیکنان اصلی یاد می‌گیرند.

وی در خصوص دامن زدن و پرداختن به هرگونه شایعه نسبت به بازیکنان جوان تیم در آستانه بازی‌های آسیایی هشدار داد و تصریح کرد: تیم باید جایگاه خوبی برای رشد جوانان باشد تا در کنار دیگر بازیکنان بزرگ تمرین کرده و تجربه کسب کنند.

حاتمی در خصوص میزان آمادگی تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی توضیح داد: تیم‌های حاضر در گروه آنالیز شده‌اند و می‌دانیم که بازی با آنها سخت است برای مثال الریاضی لبنان تجربه قهرمانی در آسیا را دارد و دیگر تیم‌ها هم با همه توان در مسابقات حضور دارند و یقیناً ما هم آمادگی حضور مقتدرانه در این رقابت‌ها را داریم‌.

گفتنی‌است، شهرداری گرگان در گروه دوم با تیم‌های الریاضی لبنان، النفت عراق و الکرامه سوریه هم‌گروه است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401092315976
  • خبرنگار : 50039