فرماندار زنجان تاکید کرد

به‌روزرسانی ماشین‌آلات و تجهیزات راهدارخانه‌های شهرستان زنجان

فرماندار زنجان گفت: ماشین‌آلات و تجهیزات راه‌دارخانه‌های شهرستان زنجان توسعه و به‌روزرسانی شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری زنجان، پرویز خالقی شامگاه روز گذشته (۲۱ آذرماه) در حاشیه بازدید از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان با بیان اینکه راه‌دارخانه‌ها باید در راستای ارائه خدمات موردنیاز در فصول سرد سال از آمادگی کاملی به سر برده تا موفقیت لازمه را به ثمر برسانند، گفت: ماشین‌آلات و تجهیزات راه‌دارخانه‌های شهرستان زنجان توسعه و بروزرسانی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه راه‌دارخانه‌های واقع در حوزه استحفاظی شهرستان زنجان وسعت قابل توجهی از شریان‌های اصلی و فرعی را باید تحت پوشش ماموریت‌های خود قرار دهند، باید قبل از وقوع مواقع بحرانی نسبت به‌روزرسانی تجهیزات و آمادگی نیروهای انسانی اقدام کنند.

خالقی با بیان اینکه زیرمجموعه‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعم از راه‌دارخانه‌ها در زمینه ارتقای رضایت‌مندی مردم دارند، ادامه داد: راه‌دارخانه‌ها باید در راستای ارائه خدمات موردنیاز در فصول سرد سال از آمادگی کاملی به سر برده تا موفقیت لازمه را به ثمر برسانند.

فرماندار زنجان تاکید کرد: با رصد دقیق و جامع از کمبودها و چالش‌های حوزه تجهیزات و ماشین‌آلات و همچنین نیروی انسانی راهداری نسبت به رفع موارد موردنظر اقدام شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۲ آذر ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401092214492
  • خبرنگار :