برف و باران در راه چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از روز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده ورود موجی به استان به تناوب موجب بارش برف و باران همچنین وزش باد نسبتا شدید خواهد شد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از روز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده ورود موجی به استان به تناوب موجب بارش برف و باران همچنین وزش باد نسبتا شدید خواهد شد.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بارش‌ها به نسبت روزهای دیگر ضعیف‌تر خواهد بود اما روزهای پنجشنبه و جمعه بر شدت ناپایداری‌ها افزوده می‌شود و بارش‌ها در سطح استان فراگیر خواهند شد.

وی ادامه داد: براساس الگوهای امروز این موج بارشی برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز موجب ناپایداری‌هایی در سطح چهارمحال و بختیاری می‌شود همچنین پیش‌بینی می‌شود صبح روز دوشنبه کاهش دمای نسبی در استان رخ دهد.

نوروزی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی سامانه اخیر در شهرکرد ۱.۱ میلی‌متر، فارسان ۰.۴ میلی‌متر، سامان ۰.۶ میلی‌متر، بن ۰.۸ میلی‌متر، شلمزار ۳.۹ میلی‌متر، سورشجان ۰.۲ میلی‌متر، فرخ شهر ۳.۰ میلی‌متر، ایلبگی ۰.۲ میلی‌متر و در بلداجی ۰.۱ بوده میلی‌متر است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401092013364
  • خبرنگار : 50454