اجرای عدالت آموزشی فرهنگی و هنری با اجرای «آموزش هنر برای همه»

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: طرح «آموزش هنر برای همه» کاملا رایگان است و به صورت حضوری و برای برخی از کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

ابراهیم قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری طرح «آموزش هنر برای همه»، اظهار کرد: طرح ملی «آموزش هنر برای همه» در راستای اجرای عدالت آموزشی در حوزه فرهنگ و هنر در استان زنجان نیز برگزار می‌شود و مقرر شده این طرح در نقاط محروم و دور از دسترس برگزار شود.

وی افزود: طرح «موزش هنر برای همه» برای اولین‌بار در استان زنجان اجرا شده و در شهرهای اطراف زنجان، ابهر، خدابنده، ماهنشان و ... اجرا خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: طرح «آموزش هنر برای همه» کاملا رایگان است و به صورت حضوری و برای برخی از کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. همچنین کلاس‌های مختلف هنری همچون خوشنویسی، داستان‌نویسی، نمایش و ... کلاس‌هایی است که علاقه‌مندان می‌توانند در آن ثبت‌نام کنند.

قاسمی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در طرح باید وارد سایت amoozeshehonar.farhang.gov.ir شوند و از این طریق می‌توانند از اطلاعات کلاس‌ها و طرح آگاه شده و ثبت‌نام کنند که بعد از ثبت‌نام برای اجرای کلاس‌ها برنامه‌ریزی خواهد شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401092013363
  • خبرنگار : 50295