سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان:

نتیجه عادلانه نبود/باید بر سایپا غلبه می‌کردیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان گفت : تیم ما بسیار خوب بازی کرد و فکرمی کنم با بازی ما در مقابل تیم سایپا تقسیم این نتیجه عادلانه نبود.

کلثوم دارا در گفت و گو با ایسنا، افزود: تیم سایپا تیم بسیار خوبی بود و ما از قبل می دانستیم که بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت. در ادامه با اینکه نیمه اول را عقب افتادیم ولی توانستیم خود را در شرایط بازی وقف داده و خوب بازی کنیم.

وی بیان کرد:  تیم ما بسیار خوب بازی کرد و فکرمی کنم با بازی ما و تیم سایپا تقسیم این نتیجه عادلانه نبود و ما باید پیروز این بازی می شدیم.

دارا با اشاره به اینکه سطح تیم داوری با سطح فنی دو تیم برابری نمی کرد، عنوان کرد: باید کمیته داوران در چیدمان داوران دقت بیشتری به خرج دهد تا تیم ها ضرر نکنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در دیدار برابر نماینده خراسان رضوی بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم و خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

به گزارش ایسنا دیدار تیم های فوتسال فولاد هرمزگان و سایپا  از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در سالن فجر بندرعباس با نتیجه تساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1401092013006
  • خبرنگار :