برگزاری کارگاه «اصول و فنون مذاکره» در دانشگاه تهران

انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، کارگاه آموزشی «اصول و فنون مذاکره» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا،  این برنامه ۲۰ و ۲۷ آذر ساعت ۱۶ الی ۱۸ با تدریس دکتر محسن احمدزاده ـ استاد دانشگاه تهران، در سالن دکتر الوانی واقع در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام، نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی، سال ورودی، شماره دانشجویی و شماره تماس را به شناسه Taherii11@ ارسال کنند.

فنون مذاکره یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها در دنیای امروز است برای اینکه یک فرد به یک مذاکره‌ کننده خوب تبدیل شود لازم است تا بتواند باورها و عقاید افراد، حالات روحی، ترجیحات و ترس‌ها و ویژگی‌های شخصیتی و تفاوت‌های فرهنگی را به خوبی درک کرده و برای موفقیت در مذاکره از آنها بهره ببرد.

مسئله اصلی هر مذاکره بحث توافق است. این توافق می‌تواند بخش‌های مختلف زندگی فرد را برگیرد و باعث موفقیت یا شکست او شود. فروشندگان موفق معمولا مذاکره‌کنندگان موفقی هستند که به کمک این مهارت می‌توانند مشتریان خود را برای خرید یک محصول قانع کرده و به توافقی سودآور دست یابند.

در دنیای سیاست یکی از ارکان قدرت کشورها، توان آنها در مذاکره و توافق با سایر کشورهای جهان است که از این رو مهارت مذاکره را به امری لازم برای هر سیاست‌مدار و دیپلمات تبدیل می‌کند. در دنیای کسب‌وکار نیز در حوزه‌های حقوقی، انعقاد قراردادها، مسائل مالی و منابع انسانی این مهارت برای صاحبان کسب‌وکار راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1401091912272
  • خبرنگار :