استانداری همدان اعلام کرد

ارائه گزارش عملکرد در زمینه حمایت از ایده‌های دانش‌بنیان به صورت ماهانه و عمومی

استاندار همدان اعلام کرد: استانداری به صورت ماهانه گزارش عملکرد خود به ویژه در زمینه حمایت از ایده‌های دانش بنیان را به طور ماهانه و عمومی ارائه می دهد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دولت سیزدهم با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید دانش بنیان، کارگروه اقتصاد دانش بنیان را در سطح استان از اسفندماه سال گذشته تشکیل دادیم که متشکل از هفت گروه تخصصی است که مجموعه های دانش بنیان را حمایت کنند.

وی بیان کرد: این کارگروه متشکل از رؤسای دانشگاه ها و مجموعه های علمی و دانشگاهی است که مجموعه های پژوهشی در مباحث دانش بنیان با رویکرد علمی و کاربردی که بتوانند علم را در خدمت صنعت، کشاورزی، خدمات، گردشگری و معدن بگیرند و باعث افزایش بهره وری و کاهش هزینه تولید شوند و اقلام فرآوری شده با کیفیت تولید، عرضه و ارائه کنند را فعال کردند و این رویکرد در دولت بوده و هست و تقویت خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد مطرح کرد: در سفر رئیس جمهور ۱۸۵ میلیارد تومان برای بخش های مختلف شرکت های دانش بنیان و فناور پیش بینی شده است و همه دستگاه ها از پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان و مجموعه های خانه خلاق و زیرمجموعه های دیگر حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

استاندار همدان در پایان اعلام کرد: استانداری گزارش عملکرد خود و دستگاه ها را به ویژه در زمینه حمایت از ایده‌های دانش بنیان، به صورت ماهانه در اختیار اصحاب رسانه و مردم شریف همدان قرار خواهد داد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۴ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401091408935
  • خبرنگار :