کارگاه «تاثیر رسانه بر مدیریت احساس مخاطب در التهابات» برگزار می‌شود

کارگاه «تاثیر رسانه بر مدیریت احساس مخاطب در التهابات» در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها بررسی می‌شود.

به گزارش ایسنا، تاثیر رسانه بر مدیریت احساس مخاطب در التهابات عنوان کارگاهی است که در راستای برگزاری دوره‌ی آموزشی ارتقای سواد رسانه‌ای مدیران و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای کشور با حضور مهدی مذهبی ـ معاون خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ دوشنبه (۷ آذرماه) برگزار می شود.

این کارگاه به صورت مجازی از ساعت ۹ تا ۱۱ روز دوشنبه به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار برپا خواهد شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401090402190
  • خبرنگار : 71404