معاون استاندار تأکید کرد:

لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بر لزوم تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و تبصره ۱۸ به متقاضیان تأکید کرد

سیروس ابراهیمی، در جلسه شورای بانک‌های لرستان، اظهار کرد: این جلسه با محوریت پیگیری پرداخت تسهیلات فرزندآوری، ازدواج، بخشی از تسهیلات تبصره ۱۸ و پارک علم و فناوری با حضور مدیران عامل بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

وی عنوان کرد: در جلسه امروز گزارش جامعی در زمینه پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها ارائه شد و مطابق با عملکرد آن‌ها در پرداخت تسهیلات، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ابراهیمی تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته مقرر شد تا پایان آذرماه سال جاری حدود ۲۰ درصد از ظرفیت پرداختی بانک‌ها در رابطه با تسهیلات فرزندآوری، ازدواج و بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال در حوزه‌های کمیته امداد و بهزیستی انجام شود.

معاون استاندار لرستان افزود: باقیمانده پرداختی تسهیلات تبصره ۱۸ به ویژه در حوزه پارک علم و فناوری استان نیز که در رابطه با تأمین وثایق مشکل داشتند، تا دی ماه امسال فرصت تهیه و تحویل وثایق آن‌ها تمدید شد تا با تحویل مدارک و مستندات لازم، تسهیلات پرداخت شود.

ابراهیمی در پایان این جلسه بر لزوم رفع موانع موجود و تسهیل در پرداخت تسهیلات مذکور به متقاضیان، توسط بانک‌های عامل تأکید کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401090100031
  • خبرنگار : 50310