کشف بیش از ۱۰۰ قلم انواع داروهای کمیاب در ملایر

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف بیش از ۱۰۰ قلم انواع داروهای خارج از شبکه و کمیاب توسط سربازان گمنام در اطلاعات سپاه ناحیه ملایر خبر داد.

سرهنگ علی‌اکبر کریم‌پور اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ قلم انواع داروهای خارج از شبکه و کمیاب به ارزش سه میلیارد ریال توسط سربازان گمنام در اطلاعات سپاه ناحیه ملایر کشف شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان همدان، وی افزود: در این زمینه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده با هرگونه بی‌نظمی، فعالیت مجرمانه محتکران و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با ستاد خبری اطلاعات سپاه ۱۱۴، ما را در مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده احتکار یاری کنند.

وی با بیان اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان همدان در راستای برقراری امنیت با هر نوع اقدامی که معیشت و سلامت مردم را به مخاطره بیندازد، مقابله و برخورد می‌کند، یادآور شد: کسانی که بخواهند نظم نظام توزیع را برهم بزنند و اقلام دارویی و ضروری را احتکار کنند، پس از تشکیل پرونده و پیگرد قانونی به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد تا با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401082718684
  • خبرنگار : 50035