معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی و سیاسی فراجا:ا

برگزیدگان مسابقات قرآنی بازوی نظام در عرصه جهاد تبیین هستند

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا گفت: امروز از ۶۰ نفر از منتخبین این دوره از مسابقات تجلیل می‌شود و این برگزیدگان به مسابقات قرآنی نیروهای مسلح که سال آینده به میزبانی سپاه برگزار می‌شود، راه می‌یابند. این موفقیت مقدمه‌ای است برای اینکه آموزه‌های قرآن در رفتار و اخلاق پلیس تبلور پیدا کند و در عرصه جهاد تبیین بازوی مقتدر نظام و انقلاب باشند.

سردار محمد بهرامی در آیین اختتامیه بیست‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن فراجا با ارائه گزارشی از این دوره مسابقات اظهار کرد: این دوره از مسابقات یکی از ۲۵ عنوان فعالیت قرآنی است که در سطح سازمان عقیدتی سیاسی فراجا توسط سه معاونت راهبردی برگزار شد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا افزود: قبل از این مرحله، مرحله‌های شهرستانی، یگانی و منطقه‌ای با حضور ۲۳ هزار نفر از کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد که از این تعداد ۹۸۵ نفر به مرحله استانی راه یافتند، پس از ارزیابی توسط داوران بین‌المللی قرآن کریم ۳۰۰ نفر موفق به حضور در مرحله کشوری شدند.

بهرامی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش توامندسازی برای این قهرمانان قرآنی جهت آمادگی حضور در آوردگاه‌های مختلف قرآنی، گفت: در راستای حمایت از نخبگان قرآنی، اولویت جذب و استخدام با نخبگان قرآنی فراهم شد و در این راستا هم توفیقات خوبی داشتیم.

وی افزود: امروز از ۶۰ نفر از منتخبین این دوره از مسابقات تجلیل می‌شود و این برگزیدگان به مسابقات قرآنی نیروهای مسلح که سال آینده به میزبانی سپاه برگزار می‌شود، راه می‌یابند. این موفقیت مقدمه‌ای است برای اینکه آموزه‌های قرآن در رفتار و اخلاق پلیس تبلور پیدا کند و در عرصه جهاد تبیین بازوی مقتدر نظام و انقلاب باشند.

در ادامه سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان ضمن خیرمقدم گویی اظهار کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری قرآن در هر عصری بهترین نسخه زندگی بشر است، بیست‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن فراجا در سه روز از ۲۴ تا ۲۶ آبان‌ماه در ۱۰ رشته قرآنی در هتل نرگس زیباکنار برگزار شد.

وی در خصوص اقدامات فرهنگی قرآنی مجموعه انتظامی استان، افزود: برگزاری بیش از ۲۶۰۰ جلسه آموزش قرآن در تمامی رده‌ها، برگزاری ۲۰۰ جلسه آموزش قرآن ویژه خانواده‌ها، برگزاری ۵۵۰ جزءخوانی در ایام ماه مبارک رمضان، برگزارق دوره‌های حفظ برای  ۱۹۹۱ نفر از کارکنان، اجرای ۶ مرحله طرح مواسات، تجلیل از ۱۵۰۰ خانواده و اعضای وابسته، پرداخت کمک‌های بلاعوض به بیماران، احداث و تکمیل ۵۸ پروژه به متراژ ۷۵۰۰۰ مترمربع در قالب ابنیه انتظامی و رفاهی و ورزشی از جمله اقدامات فرماندهی انتظامی استان است.

به گزارش ایسنا؛ در پایان از ۶۰ برگزیده بیست‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن فراجا و همچنین از خانواده شهید مهدی کامور آستانه تجلیل شد.

  • پنجشنبه/ ۲۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401082618377
  • خبرنگار : 50042