معاون وزیر کشور:

نهادهای مستقل عمومی غیردولتی نقش مهمی در امنیت کشور دارند

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری و شهرداری‌های کشور گفت: نهادهای مستقل عمومی غیردولتی نقش مهمی در امنیت کشور دارند.

مهدی جمالی‌نژاد در بررسی مسائل و مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌های بروجرد که شامگاه امشب در هتل زاگرس شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: واحدهای مستقیم عمومی غیردولتی به‌عنوان حلقه واسطه بین حاکمیت و مردم نقش مؤثری دارد.

وی با بیان اینکه نهادهای مستقل عمومی غیردولتی نقش مهمی در امنیت کشور دارند، افزود: اگر شوراهای روستای نقش خود را به‌خوبی انجام دهند و رضایت مردم را به دنبال داشته باشند و ارتباط خوب و دلسوزانه با مردم داشته باشند نقش مهمی در امنیت کشور دارد.

رئیس سازمان همیاری و شهرداری‌های کشور خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اگر همه مسئولان نظام شهرداران، شوراها و دهیاران وظایف خود را به‌خوبی انجام دهند وحدت و رفاقت و رفاه بین مردم و روستاییان ایجاد می‌شود.

جمالی‌نژاد اضافه کرد: اگر این وحدت و همبستگی ایجاد شود سرمایه اجتماعی و امنیت و آرامش روانی افزایش پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: اگر خدای ناکرده بین مسئولینی از شهرستان یا استان اگر رفاقت و همبستگی وجود نداشته باشد بسیاری از کارهای اجرایی که انجام می‌دهیم به سرانجام نمی‌رسد.

معاون وزیر کشور ادامه داد: بروجرد با توجه به سفرهای قبلی که داشتم برند استان و شهرستانی ویژه است و بسیاری از نخبگان کشور که می‌شناسیم مانند شهید صارمی و شهید بروجردی مربوط به این شهرستان است.

جمالی‌نژاد عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های فوق‌العاده و بی‌نظیر شهرستان بروجرد که دارد ناشناخته نیست و انتظار داریم که از همه این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده و برای یک جهش آماده شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت این جهش وجود دارد اگر این همدلی وجود داشته باشد، گفت: متأسفانه بسیاری از اتفاقات خوب که در کشور انجام می‌شود به‌خوبی بیان نمی‌شود.

رئیس سازمان همیاری و شهرداری‌های کشور اظهار کرد: شهرداری‌ها باید به‌عنوان سکان‌دار فرش قرمز را برای جذب سرمایه‌گذار پهن کنند.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: شهرداری بروجرد نیز دارای نیروی انسانی خوبی بوده و فضا و بستر در این شهر آماده است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401082618200
  • خبرنگار : 50175