مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

سینما مهم‌ترین سلاح فرهنگی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی سینما را مهم‌ترین سلاح فرهنگی عنوان کرد و گفت: سینماگران باید فیلم‌ها را در ریل معرفی هویت و توانمندی‌های ایرانی و اسلامی ما به حرکت درآورند.

محمد حسین‌زاده با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف و فعالیت‌های فیلمسازان استان از هیچ کمک و فعالیتی دریغ ندارد، اظهار کرد: اگر نیاز باشد دست کمک خود را به سمت خیران، ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دیگر برای خدمت‌رسانی و خدمتگزاری به فیلمسازان دراز می کنیم.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌ها و رایزنی‌ها موفق شدیم حلقه رابط بین سرمایه‌گذاران و نهادهای سینمایی باشیم افزود: از جمله مهم‌ترین اقدامات انجام شده انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری مشهد و سازمان سینمایی فارابی برای ساخت فیلم بلند در مشهد است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به توان بسیار بالای انیمیشن‌سازان استان گفت: تولیدات انیمیشن‌سازان استان در  جشنواره‌های بین‌المللی به نمایش درمی‌آیند و در حال حاضر انیمیشن‌های ساخت هنرمندان مشهد همچون پسر دلفینی در سطح جهان در حال اکران است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حسین‌زاده  ضمن اشاره به توان تسلیحاتی و موشکی ایران، سینما را مهم‌ترین سلاح فرهنگی عنوان کرد و گفت: سینماگران باید فیلم‌ها را در ریل معرفی هویت و توانمندی‌های ایرانی و اسلامی ما به حرکت درآورند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401082517852
  • خبرنگار : 50404