رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان:

بیش از ۱۵ هزار نفر در لرستان تسهیلات ازدواج دریافت کرده‌اند

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان گفت: بیش از ۱۵ هزار نفر در استان تسهیلات ازدواج دریافت کرده‌اند.

غلامحسن کریمی در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان که امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: لرستان دارای ۲۸ بانک دولتی و خصوصی بوده که از این میزان ۱۴ بانک دولتی و ۱۲۴ بانک خصوصی است.

وی تصریح کرد: کل اعتبار قرض‌الحسنه لرستان بالغ‌بر ۳۵ هزار ۶۷۱ میلیارد بوده که اعتباری پرداخت شده ۲۰ هزار و ۷۴۲ میلیارد است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا پایان روز ۲۳ آبان‌ماه سال جاری به حدود ۱۵ هزار و ۹۵۵ نفر تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.

کریمی اضافه کرد: در حال حاضر ۹۴۹۴ نفر درصف دریافت تسهیلات ازدواج هستند که اگر نسبت پرداختی بین بانک‌های دولتی و خصوصی در نظر گرفته شود بالای ۵۸ درصد پرداخت شده است.

وی بیان کرد: یک‌چهارم پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک ملی انجام شده است چیزی حدود ۵۸.۸ درصد و اگر به نسبت در نظر گرفته شود با توجه به اعتباری که در اختیار قرارگرفته ۱۰۱ درصد پرداخت‌شده است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان ادامه داد: در مجموع بانک‌های دولتی که حدود ۳۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد اعتبار داشته که از این رقم ۲۰ هزار میلیارد پرداخت و متقاضی در صف ۲۱۵۸ نفر و درصد پرداختی آن نسبت به اعتبارات مصوب ۵۸.۲ درصد بوده است.

کریمی عنوان کرد: کل اعتبارات بانک‌های خصوصی استان یک هزار و ۲۸۳ میلیارد بوده که در مجموع ۷۲۸ میلیارد پرداختی داشته و ۳۳۶ نفر متقاضی در صف و نسبت به کل اعتبارات مصوب ۵۶.۷ درصد پرداختی داشته است.

وی اظهار کرد: تسهیلات فرزندآوری در مجموع تعداد وام‌های اعطای تا پایان روز گذشته بالغ‌بر ۱۴ هزار ۶۵۰ نفر بوده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401082417122
  • خبرنگار : 50175