مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

دشمنان از روحانیت اهل منبر می‌ترسند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان از روحانیت اهل منبر می‌ترسند، چون از اسلام واهمه دارند. 

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان امروز(24 آبان) در یادواره شهدای روحانی مدافع امنیت و شهدای روحانی استان در حسینیه ثارالله کرمانشاه، از شهادت به عنوان معامله‌ای پرسود با خداوند یاد کرد و افزود: شهادت پایان زندگی نیست، بلکه آغاز حیات است، چراکه بر اساس نص صریح قرآن کریم کشته‌شدگان در راه خدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می گیرند.

وی با بیان اینکه کار شهید دفاع از مرزهای عقیده، اخلاق، شرافت، امنیت و اقتدار ملی کشور است، گفت: نظام اسلامی با فرهنگ شهادت زنده بوده و پایدار خواهد ماند، لذا اگر فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی ضعیف شود، دنیاگرایی باب شده و نظام اسلامی آسیب خواهد دید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه  در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه 54 شهید روحانی تقدیم اسلام و انقلاب کرده، گفت: شهدایی که در کسوت روحانیت به مقام والای شهدات نائل می‌آیند، جایگاه ویژه ای در جامعه اسلامی خواهند داشت.

جلیلیان با بیان اینکه علمای دین زمامدار هدایت فکری جامعه و مرجع حل مشکلات اجتماعی و دینی مردم بوده و هستند، تاکید کرد: دشمنان می دانند که علمای دین چه در پیروزی و چه در تداوم انقلاب اسلامی نقش محوری داشته و خواهند داشت.

جلیلیان با بیان اینکه تاریخ گواه است که علمای دین در شهادت پیشکسوت بوده‌اند، ادامه داد: دشمنان از روحانیت اهل منبر می‌ترسند، چون از اسلام می ترسند. 

جلیلیان در ادامه اشاره‌ای هم به اهانت‌های اخیر گروهی اندک به لباس روحانیت داشت و گفت: دشمنی، عناد و بی حرمتی عده ای قلیل به لباس روحانیت با دیدگاه سردمداران حقوق بشر همخوانی ندارد، چرا که بی حرمتی به لباس روحانیت شعار آزادی حقوق بشر را زیرسوال می برد.

 وی ادامه داد: حمله به لباس روحانیت از یک سو به دلیل ترس دشمنان از جایگاه روحانیت در قلوب مردم است، چرا که علی رغم همه دشمنی‌ها روحانیت نزد مردم ایران اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند.

ویافزود: دلیل دیگر دشمنی‌ها با روحانیت این است که دشمنان می خواهند دین را از سیاست جدا کرده و  به جامعه القا کنند که با دین نمی توان مملکت داری کرد.

جلیلیان سپس اشاره ای هم به اغتشاشات اخیر کشور داشت و گفت: به برکت خون شهدا در فتنه اخیر که دشمنان ایران اسلامی را هدف قرار داده بودند، ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و به آنها نشان دادند قدردان عزت و امنیت حاکم بر کشور هستند.

جلیلیان ادامه داد: ملت ولایی ایران اسلامی می دانند که امنیت امروز کشور در این دنیای متلاطم زیر سایه اسلام و با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و مجاهدت فرزندان از خودگذشته ایران اسلامی بدست آمده، لذا قدر امنیت و امنیت آفرینان را می‌دانند.


انتهای پیام


 

  • سه‌شنبه/ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401082416928
  • خبرنگار : 50180