آزاد حکمت در گفتوگو با خبرنگاران، ضمن تشریح وضعیت شاخصهای تلفن ثابت در استان کردستان و عملکرد مطلوب منطقه در این حوزه، اظهار کرد: در راستای منطقی شدن هزینه آبونمان متناسب با هزینههای نگهداری خطوط تلفن ثابت، تلاش شده است با تعیین سقف کارکرد تلفن برای مشترکین، بخشی از تماسهای آنان به صورت رایگان محاسبه شود.
وی با بیان اینکه توسعه و ارتقا زیرساختهای تلفن ثابت در نقاط شهری و روستایی طبق برنامه ابلاغی محقق شده است، هزینههای نگهداری شبکه تلفن ثابت را یادآورشد و اظهار داشت: گرچه هزینههای نگهداری نسبت به خدمات قابل ارائه بیشتر است و همخوانی ندارد، اما این مجموعه بر اساس اصل مشتریمداری به منظور ارائه خدمات با کمترین هزینهها به مشتریان فرصتهای ویژهای را فراهم آورده است.
وی با اشاره به این مهم که بخشی از مکالمه مشتریان تلفن ثابت به صورت رایگان بر مبنای هزینههای حق اشتراک، حداقل کارکرد و ۹ درصد عوارض و مالیات محاسبه خواهد شد گفت: این امر در راستای تکریم مشتریان تلفن ثابت و ارائه خدمات بیشتر به آنان صورت میگیرد.
مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان ساخت: برای مشتریان مرکز استان سه هزار و ۳۳۳ دقیقه و برای مشتریان ساکن در شهرستانهای تابعه دو هزار و ۶۰۰ دقیقه مکالمه به صورت رایگان در هر ماه در نظر گرفته شده است.
حکمت اضافه کرد: مشتریان مرکز استان بر اساس سه هزار و ۳۳۳ دقیقه اعلام شده میتوانند با نرخ ۴۵ ریال مکالمه بین شهری ۵۶ ساعت، نرخ ۳۳۰ ریال مکالمه بین استانی هشت ساعت و با نرخ ۶۲۰ ریال از تلفن ثابت با موبایل چهار ساعت مکالمه داشته باشند.
وی همچنین بیان داشت: مشتریان ساکن در شهرستانهای تابعه با نرخ ۴۵ ریال مکالمه بین شهری ۳۷ ساعت،نرخ۳۳۰ریال مکالمه بین استانی پنج ساعت و نرخ۶۲۰ ریال از تلفن ثابت با موبایل سه ساعت معادل دوهزار ۶۰۰ دقیقه می توانند مکالمه انجام دهند.
وی تعداد مشتریان تلفن ثابت در مرکز استان را ۱۹۴هزار و۲۱۷ و در سایر شهرستانهای تابعه۳۳۰هزار و ۱۹۹ مورد عنوان کرد.
انتهای پیام