مجله «وُگ»، «دِریِک» را به دروغ‌گویی متهم کرد

پس از اینکه ظاهرا دو خواننده رَپ مشهور امریکایی بدون اجازه، از علامت تجاری مجله «وُگ» برای اعتبار بخشیدن به آلبوم جدید خود به نام «از دست دادن او» استفاده کردند، Condé Nast (ناشر مجله وگ و تعدادی دیگر از برندهای سرشناس) از آنها در دادگاه فردال منهتن شکایت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، Condé Nast مدعی شده که کمپین تبلیغاتی این دو موزیسین که شامل شبکه‌های مجازی آنها با بیش از ۱۳۵ میلیون نفر دنبال‌کننده است، کاملا به صورت غیرمجاز از علامت تجاری «وُگ» استفاده کرده‌اند.

این استفاده‌ی غیرمجاز، شامل اعلام کذب این خبر می‌شود که قرار است هفته بعد عکس این دو موزیسین روی کاور مجله قرار بگیرد و همچنین بیان این مطلب که سردبیر قدیمی مجله، آنا وینتور از آنها حمایت کرده است. آنها با این اقدامات تلاش کرده‌اند به آلبوم جدید خود اعتبار ببخشند.

در حقیقت در شکایت‌نامه‌ای که توسط دادگاه فدرال منهتن به ثبت رسیده، آورده شده که «همه اینها دروغ است، هیچکدام از این مطالب توسط Condé Nast تأیید نشده است.»

Condé Nast گفت که متهمان همچنین یک نسخه جعلی از «وُگ» را همراه با پوسترهایی که طرح‌بندی آن را تقلید کرده‌، طراحی کرده‌اند و این نسخه در بخش زیادی از ناحیه متروپولین توزیع شده است.

این گزارش می‌گوید که نتیجه، سردرگمی «غیرقابل انکار» در میان مردم بود، از جمله رسانه‌هایی که Drake دریک و ۲۱ Savage را به عنوان «ستاره‌های جلد جدید وُگ» معرفی کردند.

لری استین، وکیل متهمان، روز سه‌شنبه از اظهارنظر فوری خودداری کرد و هنوز شکایت را بررسی نکرده است.

Condé Nast همچنین به دنبال غرامت حداقل چهار میلیون دلاری (۳.۵ میلیون پوند) یا سه برابر کردن سود متهمان از آلبوم و مجله «تقلبی» است. همچنین خواهان خسارات تنبیهی و پایان دادن به هرگونه نقض علامت تجاری است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۶
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1401081812936
  • خبرنگار : 71625

برچسب‌ها