مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

هفته کتاب زمان مناسبی برای معرفی‌ آثار جدید است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هفته کتاب یک نماد و زمان مناسبی برای معرفی کتاب‌های جدید و ایجاد انگیزه بیشتر برای مخاطبان حوزه کتاب است.

محمد حسین‌زاده با بیان اینکه کتاب به‌ عنوان یک محصول فرهنگی باید تبدیل به خوراک فرهنگی خانواده‌ها شود، اظهار کرد: در خراسان رضوی با همکاری سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی، مجموعه‌ای از رویدادها برای اجرا در سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده است.  

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در هفته کتاب افزود: عرضه بسته‌های ترویجی کتاب و برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس از جمله برنامه‌های ما در سی‌امین دوره هفته کتاب است. همچنین برنامه‌های مشاوره کتاب برای والدین در نظر گرفته شده و ساخت کلیپ‌ها و برنامه‌های متفاوتی که از طریق تلویزیون و رادیوی خراسان رضوی و فضای مجازی پخش می‌شود، از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.  

بر اساس گزارش ستاد خبری سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه در این دوره از هفته کتاب مقوله ترغیب مردم به خرید کتاب را در اولویت قرار داده‌ایم، تصریح کرد: مقرر شده اکران‌ شهری شعار سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با عنوان «ما همانیم که می‌خوانیم» در شهرهای مختلف خراسان رضوی صورت گیرد.  

سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار ما همانیم که می‌خوانیم از ۲۱ تا ۲۷ آبان‌ ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401081812624
  • خبرنگار : 50404