امام جمعه نطنز:

مبارزه با استکبار جهانی تا نابودی آمریکا ادامه دارد

امام جمعه نطنز گفت: مبارزه با استکبار جهانی و شعار مرگ بر آمریکا تا نابودی کامل استکبار جهانی ادامه دارد.

حجت‌الاسلام محمد یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نطنز، اظهار کرد: ملت‌ها و دولت‌های فریب خورده از استکبار جهانی راه خود را گم کردند و با شکست‌های متعددی همراه شدند که شکست مصدق و کودتای ۲۸ مرداد نمونه‌ای از همین موضوع است و باید مبارزه با استکبار تا نابودی آمریکا ادامه داشته باشد.

وی افزود: هدف اصلی آمریکا از دشمنی با ایران، نابودی اسلام ناب محمدی است که باید برای شکست طوفان توطئه‌ها، به سلاح پولادی صبر مسلح باشیم.

به گزارش ایسنا، امام جمعه نطنز گفت: طبق گفته مقام معظم رهبری اگر می‌خواهیم این پرچم و علم را حفظ کنیم باید با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به پیش برویم تا ملت راهش را گم نکند.

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، نشانه‌هایی در تغییر نظم جهانی به چشم می‌خورد که سه شاخصه آن یعنی انزوای آمریکا، کاهش قدرت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اروپا و انتقال آن به آسیا و همچنین تقویت جبهه مقاومت مشهود است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که در دنیای جدید شاخصه‌های جبهه اصیل اسلامی و جایگاه آن را بالا ببریم که یکی از مهم‌ترین راه‌های آن صدور پیام مقاومت و عزم راسخ و ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویان جهانی است.

وی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر چیز جدیدی نیست، ولی شکل آن جدید است که به با بصیرت امت اسلامی ایران راه به جایی نخواهد برد و شکست مفتضحانه دیگری برای آمریکا و هم‌پیمانانش خواهد بود.

امام جمعه نطنز افزود: آنقدر آمریکا در بین کشورهای جهان منزوی شده که برای ایجاد هجمه علیه ایران و حمایت از آشوبگران، دست به دامان کشور کوچک و ضعیف آلبانی شده تا با برپایی نشستی اقداماتی را انجام دهد.

یعقوبی خاطرنشان کرد: خصلتی در بین مردم و نیروهای نظامی کشور وجود دارد که باعث جنون آمریکا و عصبانیت آن برای نرسیدن به اهدافش شده که آن خصلت، صبر مردم و نیروهای نظامی است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401081308839
  • خبرنگار :