/ایستادگی، مقاومت، استکبارستیزی/

شکوه حضور مرزنشینان آستارایی در راهپیمایی ۱۳ آبان + تصاویر

امروز جمعه، ۱۳ آبان ۱۴۰۱ همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و همچنین روز دانش آموز، اقشار مختلف مردم در شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان اعم از دانش آموز، دانشجو، نظامی و انتظامی، اصناف، کارکنان دستگاه های اجرایی و فرهنگیان با برگزاری راهپیمایی باشکوهی از محل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه آستارا تا مصلی شهرستان، خشم و انزجار خود را از مستکبران جهان بویژه آمریکا و اسرائیل جنایتکار اعلام کردند.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در جریان برگزاری این راهپیمایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شرکت باشکوه مردم جمهوری اسلامی ایران بویژه دانش آموزان و دانشجویان در آیین راهپیمایی ۱۳ آبان بیانگر عمق انزجار آنها از سیاست های ضد اسلامی آمریکا و اسرائیل است، اظهار کرد: ۱۳ آبان که در آن لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد، برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

عنایت رضایی پور افزود: قدرت های استکباری و در راس آنها آمریکا همواره برای پایمال کردن حقوق مسلمانان و دخالت در امور داخلی کشورها برنامه ریزی می کنند.

وی تصریح کرد: فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل دانش آموزان نشانه نفرت از سیاست های اسلام ستیزی قدرت های جنایتکار جهانی است.

امام جمعه آستارا نیز در جریان برگزاری این راهپیمایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه امروز یک بار دیگر حیثیت سیاسی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی زیر سوال رفت و بیداری ملت مسلمان ایران و بیزاری از توطئه های استعماری دشمنان به نمایش درآمد، اظهار کرد: دانشجویان و دانش آموزان ایران در سیزدهم آبان ماه سال ۵۸ با تشخیص درست لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و چهره واقعی استکبار جنایتکار را نمایان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باقری ارومی از دانش آموزان و دانشجویان کشور خواست در مقابل توطئه های دشمنان ایران اسلامی و مقتدر که هر روز با رنگی متفاوت توسط آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی به اجرا در می آید هوشیار باشند و دشمنان ملت ایران را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

وی افزود: پایداری و فداکاری ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی در مبارزه علیه قدرت های شیطانی در روز بزرگ ۱۳ آبان، هیبت پوشالی استکبار جهانی را درهم شکست.

به گزارش ایسنا، در پایان راهپیمایی مردم مرزنشین و شهید پرور شهرستان مرزی بندر آستارا در روز ۱۳ آبان، قطعنامه روز مبارزه ملی با استکبار جهانی در محل مصلی آستارا توسط یکی از دانش آموزان بسیجی آستارایی قرائت شد که با تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401081308801
  • خبرنگار : 50532