پیام مشترک نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و استاندار به مناسبت ۱۳ آبان‌ماه

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و استاندار به مناسبت ۱۳ آبان‌ماه روز ملی استکبارستیزی پیام مشترک صادر کردند.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.

سوره محمد/ آیه ۷

سیزدهم آبان‌ماه ادامه خط نورانی پیروزی انقلاب اسلامی و سپس تثبیت نظام اسلامی و تجلی روحیه استکبارستیزی ملت غیور ایران است.

انقلاب اسلامی ایران به عنوان پناهگاه و یاری‌گر مستضعفان و جبهه محکم مبارزه با مستکبرین، الگویی برای آزادگان عالم و الهام‌بخش برای مسلمانان بوده است.

این روزها که دستان پلید و چهره هولناک مستکبران در پروژه ناامن سازی میهن اسلامی و صحنه گردانی آشوب‌ها و جنایات وحشیانه، به وضوح قابل مشاهده است، از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد و برگ دیگری بر سند حقانیت نظام اسلامی و خباثت دشمنانش اضافه‌ می‌شود.

بدون شک مردم عزتمند ایران که تا کنون با وحدت و همدلی مشکلات را پشت سر گذاشته‌اند از این چالش نیز سربلند بیرون خواهند آمد و داغ سازش و تسلیم را بر دل‌های تاریک ایادی شیطان خواهند گذارد.

این روزها، مسلمانان عالم بیش از پیش نیازمند وحدت کلمه و اعتصام به ریسمان الهی در برابر مستکبران هستند و می‌بایست با شناخت دسیسه های نظام سلطه یکی از اصلی ترین ابزار آنها یعنی تفرقه را بی اثر کرد.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت ۱۳ آبان‌ماه روز ملی استکبارستیزی، از خداوند متعال دوام توفیقات ملت ایران بالاخص مردم نجیب سیستان‌وبلوچستان در وحدت و همدلی و ایستادگی در برابر مستکبرین و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه امر مهم و حیاتی جهاد تبیین را مسئلت می‌نماییم.

بمنه و کرمه

مصطفی محامی

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان

حسین مدرس خیابانی

استاندار سیستان‌وبلوچستان

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401081308555
  • خبرنگار :

برچسب‌ها