مدیر روابط عمومی دانشگاه اعلام کرد:

هیچگونه تجمعی در دانشگاه هایتک کرمان صورت نگرفته است

مدیر روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی وفناوری پیشرفته کرمان با بیان این مطلب که دانشجویان این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند، می افزاید: رئیس و معاونین دانشگاه روز دوشنبه هفته گذشته در خوابگاه های دانشگاه حضور یافتند و در حال رسیدگی به درخواست دانشجویان هستند و خوشبختانه مشکل خاصی در این دانشگاه از حیث اتفاقات اخیر رخ نداده است.

دکتر عباس تقی زاده درباره فضای دانشگاه هایتک کرمان در اتفاقات اخیر به ایسنا می گوید: طبق اطلاعات بنده در این دانشگاه هیچگونه تجمعی صورت نگرفته و کلاس های درس نیز با حضور همه دانشجویان به صورت منظم برگزار می شوند.

به گفته او، در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی وفناوری پیشرفته جلسات گفت و گو و تبادل نظر در بخش های مختلف برگزار می شود که از جمله آنها می توان به جلسات گفت‌وگوی بین اعضای هیات علمی دانشگاه با هیات رئیسه دانشگاه، بین دانشجویان و هیات رئیسه دانشگاه، کارکنان با هیات رئیسه دانشگاه و ... اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی وفناوری پیشرفته کرمان با بیان این مطلب که دانشجویان این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند، می افزاید: رئیس و معاونین دانشگاه نیز روز دوشنبه هفته گذشته در خوابگاه های دانشگاه حضور یافتند و در حال رسیدگی به درخواست دانشجویان هستند و خوشبختانه مشکل خاصی در این دانشگاه از حیث اتفاقات اخیر رخ نداده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / ۰۷:۴۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401081006382
  • خبرنگار : 50189