با حکم دکتر زنگانه؛

"سیدمهدی مهیایی" معاون عمرانی استانداری شد

طی حکمی از سوی استاندار گلستان، "سیدمهدی مهیایی" به عنوان سرپرست معاونت عمرانی استانداری گلستان منصوب شد.

پس از آنکه به دلیل برخی تخلفات و اتفاقات رخ داده در شهرداری گرگان که منجر به عزل شهردار این شهر شد معاون وقت عمرانی استاندار گلستان به عنوان سرپرست شهرداری گرگان منصوب و عملا در دو جایگاه مشغول خدمت و همکاری بود.

از آنجا که در روز گذشته وزارت کشور رسما حکم مهندس سیدالنگی را به عنوان شهردار جدید گرگان صادر کرد طی حکمی از سوی دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان، سیدمهدی مهیائی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری منصوب شد.

در متن این حکم که شامل ۱۸ بند می باشد آمده است: با عنایت به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری منصوب می شوید.

شایسته است با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن "بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" و "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" با روحیه انقلابی، جهادی، فساد ستیزی، قانون مداری و عدالت محوری در تحقق منویات امامین انقلاب در امور عمرانی کوشا باشید.

به گزارش ایسنا سیدمهدی مهیائی متولد سال‌۱۳۵۰ و دانش آموخته رشته مهندسی عمران گرایش ژئوتکنیک در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

وی سوابق اجرایی متعدد مدیریتی از جمله رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان گلستان به مدت ۶ سال، عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان گلستان به مدت ۶ سال، رئیس هیئت مدیره شرکت عمران و مسکن سازان استان(زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی)، مشاور شهردار گرگان و نیز نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در چندین پروژه ملی و استانی را در کارنامه ی خود دارد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۶ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401080603655
  • خبرنگار : 50477