معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی:

توجه به دیپلماسی علمی در دانشگاه محقق اردبیلی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از توجه به دیپلماسی علمی در این دانشگاه خبر داد.

جبرائیل رزمجو  ۵ آبان در دومین همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان گفت: با وجود اینکه کشور ما درگیر جنگ اقتصادی است، اما دانشگاه محقق اردبیلی تمام تلاش خود را در زمینه حمایت از دانشجویان محقق و پژوهشگر به کار بسته است.

وی افزود: حمایت از طرح های پژوهش سبب رشد و توسعه دانشگاه شده و به سبب آن جامعه به رشد و شکوفایی می رسد.

رزمجو عنوان کرد: خوشبختانه ۲۱ محقق و دانشمند برتر از دانشگاه محقق اردبیلی در بین ۲ درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفته اند که از این جمع، ۵ نفر را دانشجویان تشکیل داده اند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: بازنگری آئین نامه گرنت پژوهشی در دستور کار قرار دارد که بر این اساس حمایت ها از فعالان و پژوهشگران افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین اقدامات دانشگاه محقق اردبیلی دیپلماسی علمی است که از این طریق می توان با حضور در کنفرانس های بین المللی تعامل و همکاری را با سایر دانشگاه های داخلی و خارجی افزایش داد.

سید علی میری مدیر مطالبه‌گری انجمن اوتیسم ایران نیز گفت: برگزاری همایش ها در حوزه روانشناسی کودک و نوجوان نشان از پویایی و پای کار بودن دانشگاه محقق اردبیلی دارد.

وی افزود: انجمن اوتیسم ایران آمادگی خود را جهت همکاری های بیشتر در زمینه کمک به خانواده های اوتیسمی و حل چالش های آن با دانشگاه محقق اردبیلی اعلام می کند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401080503450
  • خبرنگار : 30058