تارتار: باید از هفته بعد برای ۳ امتیاز تلاش کنیم

سرمربی ذوب آهن می‌گوید که باید از هفته آینده برای کسب ۳ امتیاز تلاش کنند.

به گزارش ایسنا، ذوب آهن امشب (جمعه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال با یک گل از گل‌گهر شکست خورد.

مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چرا که تا سوت پایان بازی برای شکست نخوردن تلاش کردند و به همین دلیل به آن‌ها می‌بالم. ما در اصل به تجربه و حرفه‌ای‌گری گل‌گهر باختیم. آن‌ها از یک ضربه ایستگاهی پرحرف و حدیث به یک گل رسیدند. چرا که خطایی که منجر به کرنر شد چون من نزدیک به صحنه بودم، خطا بود.

او افزود: آقای رحیم‌زاده و گروهش قضاوت خوبی داشتند ولی آن صحنه خطای بی‌موردی گرفته شد. به تیم خوب گل‌گهر تبریک می‌گویم. تیم خوب و باکیفیتی هستند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. ما هم باید از بازی بعد سه امتیازها را جمع کنیم. درست است که کم شکست خوردیم اما در بردن ضعیف عمل کردیم. از هفته بعد برای گرفتن سه امتیاز تلاش کنیم. باید از این بازی درس بگیریم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره صحنه‌ای که اریک باگناما زمین خورد اما بازیکنان ذوب آهن بازی جوانمردانه را رعایت نکردند، گفت: من نمی‌گویم به عمد بوده ولی بازیکنان گل‌گهر خیلی زمین خوردند. در آن صحنه دیدم که بازیکن گل‌گهر خسته بود و بدون این که اتفاقی بیفتد، زمین افتاد. من احساس کردم که می‌خواهد ریکاوری کند. به همین دلیل دیدم که صلاح نیست وگرنه ما بازی جوانمردانه را رعایت می‌کنیم. با این حال در آن صحنه دیدم که به وضوح اتفاقی نیفتاد و فقط می‌خواست زمان بخرد. من نمی‌دانم چه شد ولی چیزی در آن صحنه ندیدم و فقط می‌خواست ریکاوری کند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که چرا با وجود تاثیرگذاری اوت‌های نادر محمدی، او را دیر به زمین فرستاد، توضیح داد: به هر حال ما سعی می‌کنیم در یک زمان‌های خاصی از این نوع بازی استفاده کنیم چون این نوع بازی برای تماشاگران کسل‌کننده است برای همین در ۱۰ دقیقه پایانی استفاده کردیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401072916179
  • خبرنگار : 71572