با فعالیت سایت آموزشی صورت می گیرد؛

ارتقای آموزش‌های فنی و مهارتی در کارکنان برق گلستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از ارتقای سطح دانش و آموزش‌های فنی و مهارتی در کارکنان برق گلستان با فعالیت سایت آموزشی در علی‌آبادکتول خبر داد.

سید احمد موسوی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به فعالیت سایت آموزشی در علی‌آبادکتول، اظهار کرد: شرکت توزیع برق یک شرکت خدمات‌رسان است که برای ارتقای دانش و سطح عملیاتی نیروهای شرکت برق سایت آموزش‌های فنی و مهارتی در شهرستان علی آبادکتول از اواخر سال ۹۶ آغاز به کار کرده و در فاز نخست ۹ کارگاه آموزش‌های فنی و مهارتی اعم از کارگاه آموزشی صعود و فرود و نصب یراق‌آلات، شبکه هوایی ۲۰ کیلوولت، کارگاه آموزشی فشار ضعیف، احداث شبکه کابل خودنگهدار فشار ضعیف، کابل زمینی، کارگاه آموزشی لوازم و تابلوهای اندازه‌گیری، پست هوایی فشار متوسط، کارگاه آموزشی شبکه روشنایی معابر و کارگاه آموزشی نصب انشعابات در این سایت آموزشی فعال شده است.

وی توسعه و تعمیم آموزش‌های تخصصی مهارتی و شغلی و ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان صنعت توزیع نیروی برق، شناخت میزان توانایی کارکنان و افزایش دانش و مهارت آنها در انجام وظایف محوله، ارتقای سطح استانداردهای آموزش مهارت و ارتقای سطح علمی، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف مهارت‌های کارکنان و اجرای عملی دستورالعمل‌های آموزش نیروی انسانی را از جمله اهداف سایت آموزشی‌های فنی و مهارتی علی آبادکتول برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از وجود ۸ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیمی در استان خبر داد و بیان کرد: یکی از سیاست‌های شرکت توانیر تبدیل این شبکه‌های سیمی به شبکه‌های کابلی خودنگهدار است که در همین راستا تاکنون حدود سه هزار کیلومتر از این شبکه‌های فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده‌اند.

موسوی با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۵۰۰ کیلومتر و امسال نیز تاکنون ۳۴۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، تصریح کرد: درصدد هستیم در سال‌های آینده کل شبکه‌های فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شود.

وی اضافه کرد: استفاده از کابل خودنگهدار موجب کاهش تلفات در سیستم توزیع می‌شود، همچنین برای حفظ محیط زیست بسیار خوب است و عبور کابل از درون درخت‌ها نیاز به شاخه زنی ندارد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401071809120
  • خبرنگار : 50491