محمدرضا هاجری عصر یکشنبه ۱۷ مهر در صحن علنی شورای شهر شیراز گفت: مردم داری و تکریم ارباب رجوع اقتضا میکند که پاسخ مردم در شهرداری با سرعت و سبقت داده شود تا اطمینان و اعتماد بعضا برباد رفته، بازگردد و در صدور مجوزات قانونی، تسریع حاصل شود.
او افزود: به منظور کمک به گره گشائی کارهای فروبسته مردم، لازم است شورا، اوقات برگزاری کمیسیون و کمیتهها را خارج از وقت اداری در نظر بگیرد تا مدیران شهرداری در وقت اداری، پاسخگوی مردم بوده، گره از کارهای آنها بازکنند.
هاجری تاکید کرد: دغدغه مردم پیرامون وسائل حمل و نقل مربوط به دانش آموزان عمومیت داشته و لازم است بصورت متمرکز گره گشایی شود.
عضو شورای شهر شیراز عنوان کرد: تبلیغات گسترده، نیازمندی سرویس مدارس در سایتهایی مانند دیوار و امثالهم، روح و روان مردم را میخراشد و امنیت را کم رنگ میکند.
هاجری خاطرنشان کرد: ضروری است آموزش و پرورش، فرمانداری، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل شهری و کمیسیون عمران و حمل و نقل طی جلسه کاربردیِ مشترک، پاسخگوی خانوادهها باشند.
او گفت: عیب است که بعضی از خانوادهها هنوز نتوانستهاند سرویس مناسبی برای فرزندان دانش آموز خود پیدا کنند. چنانچه قیمت خدمات، عادلانه، منصفانه و متوازن باشد، گره گشا خواهد بود.
انتهای پیام