فرماندار نکا:

حجاب بهانه دشمن برای آغاز اغتشاشات بود

فرماندار شهرستان نکا در جلسه شورای اداری شهرستان تصریح کرد: دشمن با بهانه ای به نام حجاب و بی حجاب و اسم رمز گشت ارشاد، عملیاتش را شروع کرد و ساده لوحانه است که فکر کنیم، مهسا امینی باعث این اغتشاشات شده است.

فرماندار شهرستان نکا دلیل اصلی اتفاقات اخیر و دسیسه های دشمنان را توفیقات ملت ایران در زمینه های مختلف دانست و اظهار کرد: در سال ۸۸ سرعت پیشرفت ایران خیلی زیاد بود و آمریکا تصمیم به وضع تحریم‌های ظالمانه گرفت.

عبدالرضا بابائی گفت: با گذشت یکسال از روی کار آمدن دولت رئیسی، شهرستان نکا نیز پیشرفت چشمگیری داشته است، مثلا روستاهای آکرد، سوچلما و غیره در منطقه محروم هزارجریب آسفالت شدند و ۲۴ روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.

بابایی پیاده روی اربعین را توفیقی مثال زدنی عنوان کرد و گفت: دشمن این توفیقات را شکست سنگینی برای خود احساس و در نتیجه اغتشاشات اخیر را طراحی و اجرا کرد، زیرا امروز اجتماع اربعین، غیر از اجتماعی اعتقادی و دینی، یک اجتماع بزرگ سیاسی است و دشمن از این می ترسد.

وی پیوستن به سازان همکاری های شانگهای را پیروزی ایران و شکست دیگر دشمن عنوان کرد و افزود: همچنین صحبتهای شجاعانه و مدبرانه رئیس جمهور ایران در سازمان ملل و نشان دادن عکس سردار سلیمانی با گفتن اینکه ما انتقام سردار سلیمانی را می گیریم، ترس در دل دشمن ایجاد کرد.

فرماندار نکا تصریح کرد: امروز دشمن در موضوع انرژی در نقطه ضعف و ذلیل ترین شرایط ممکن مانده است و جمهوری اسلامی در قدرتمندترین شرایط ممکن قرار گرفته است. هر زمان چنین افتخاراتی در تاریخ انقلاب رخ داد، دشمن دسیسه و فتنه ای به پا کرد پس اگر با حق بودیم، برنده ایم و اگر نبودیم شکست می خوریم.

بابایی با اظهار به اینکه فتنه کنونی بسیار پیچیده بوده و ما این فتنه را پشت سر خواهیم گذاشت و تردیدی وجود ندارد تصریح کرد: این دسیسه استکبار جهانی و صهیونیسم است و منافقین و کومله نمی‌توانند در کشور عرض اندام کنند.

وی فتنه کنونی را طراحی سرویس های اطلاعاتی بیگانه خواند که متاسفانه برخی در آن فریب خوردند و گفت: اگر بصیرت بیشتر بود، فریب نیز کمتر میشد.

فرماندار نکا خاطرنشان کرد: غیر از دشمن، موارد دیگری نیز در این اغتشاشات نقش داشته است، از جمله غفلت ما در فضای مجازی و رسانه؛ خیانت برخی مسئولان در فضای مجازی در گذشته باعث شد نوجوانان ما فریب بخورند.

بابایی تصریح کرد: هر چند برخی از مطالبات تظاهرکنندگان حق است، اما دشمن از آن سواستفاده و مردم را به سمت اغتشاش هدایت کرد، زیرا جنس مطالبه گری با اغتشاش فرق دارد، در مطالبه گری آمبولانس، مامور نیروی انتظامی و بانک را آتش نمی زنند، با کوله پشتی چاقو توزیع نمی کنند و مانع انتقال بیمار به بیمارستان نمی شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: دشمن با بهانه ای به نام حجاب و بی حجاب و اسم رمز گشت ارشاد، عملیاتش را شروع کرد و ساده لوحانه است که فکر کنیم، مهسا امینی باعث این اغتشاشات شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ماست و امنیت امروز را مدیون نیروی انتظامی، نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، ارتش و دستگاه های امنیتی ارتش هستیم خاطرنشان کرد: ساده لوحانه است که فکر کنیم با رفتن نظام جمهوری اسلامی، وضعیت، خیلی خوب خواهد شد.

بابایی تصریح کرد: دشمن هدف دیگری را دنبال می کند و آن تضعیف از داخل و تهاجم از بیرون است، هرچند به گفته مقام معظم رهبری، آنها کوچکتر از آن هستند که بخواهند این حرف ها را بزنند، زیرا آنها هنوز قوم باغیرت کرد، بلوچ و باقی اقوام را نشناختند، چراکه بسیاری از شهیدان ما از این اقوام بوده اند.

فرماندار شهرستان نکا با تاکید بر اینکه مردم باید در این زمینه هوشیار باشند و بدانند طرح دشمن در واقع تجزیه کشور است اظهار کرد: تحرکات کومله، پژواک، رژیم صهیونیستی در آذربایجان و ترکمنستان، جنوب شرق، عربستان و امارات و دیگر ناآرامی های موجود همه به دنبال همراهی ویژه برای تجزیه کشورند.

وی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر، برخی از شهرهای استان مازندران مشکل داشتند گفت: با اطلاع از وجود اغتشاش در شهرستان نکا، از ساعت ۳ بعدازظهر روز ۲۹ شهریور اعضای شورای تامین در جلسه مستقر شدند و قبل از شروع درگیری ها با حضور سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، دستگاه های اطلاعاتی - امنیتی، دادستان و رئیس دادگستری تدابیر لازم اندیشیده و تقسیم کار شد و از اغتشاش جلوگیری کردند.

بابایی درپایان جلسه شورای اداری از همه دستگاه های اجرایی خواست تا اقدامات خودحفاظتی خود را ظرف ۴۸ ساعت به فرمانداری گزارش دهند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401071708354
  • خبرنگار : 50547