مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان:

عملیات اجرایی چند سدمعیشتی در استان اردبیل آغاز می شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به آغاز عملیات اجرایی چند سد معیشتی در استان اردبیل گفت: پیگیری تکمیل طرح پایاب خداآفرین و اخذ ردیف اجرایی برای مرمت و بهسازی شبکه مغان، تکمیل سدها و شبکه‌های در حال احداث و آغاز عملیات اجرایی چند سد در استان جزو برنامه‌های اولویت‌دار شرکت آب در این بخش است.

علی حیدری اناری ۱۰ مهر ماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به تدوین سند جامع طرح‌های توسعه ای با هدف ساماندهی و نظامند کردن طرح‌های بخش آب در استان اردبیل، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت محدود منابع آب نسبت به تمرکز جمعیت و ظرفیت پایین تصفیه در مرکز استان باید به دنبال انتقال آب برای برطرف شدن کمبود آب در اردبیل باشیم.

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برون‌سپاری خدمات غیرحاکمیتی، یکپارچه‌سازی سامانه‌ها و چابک سازی فرایندها از موضوعاتی است که به دنبال عملیاتی‌سازی آن در چهارچوب قانون هستیم.

حیدری اناری بر پیگیری و تکمیل طرح‌های توسعه منابع آب در استان تاکید کرد و افزود: گفت: تکمیل طرح پایاب خداآفرین و اخذ ردیف اجرایی برای مرمت و بهسازی شبکه مغان، تکمیل سدها و شبکه‌های در حال احداث و آغاز عملیات اجرایی چند سد در استان جزو برنامه‌های اولویت‌دار شرکت آب می باشد.

وی همچنین یادآور شد: موافقت با تخصیص منابع آب برای بخش صنعت از طرف شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به سازمان صنعت معدن وتجارت و تامین آب برای احداث ۱۱۰ سد معیشتی نیز به جهاد کشاورزی استان ابلاغ شده است.

 حیدری اناری ادامه داد: آینده‌نگری و آینده پژوهی یکی از مولفه‌های مهم برای هرگونه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌ها است به طوری که تلاش می‌شود سهم آینده پژوهی در برنامه‌ریزی‌ها افزایش ‌یابد.

وی اظهار کرد: نظام‌مند کردن و شفاف سازی خدمات، برنامه‌ریزی جهت مدیریت و کاهش هزینه‌ها و حفظ و حراست از اموال و املاک بیت‌المال باید مدنظر تمامی سطوح مدیریتی این شرکت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل همچنین بر ضرورت انتقال آب آشامیدنی به اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت محدود منابع آب نسبت به تمرکز جمعیت و ظرفیت پایین تصفیه در مرکز استان باید به دنبال انتقال آب برای برطرف شدن کمبود آب در اردبیل باشیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401071004258
  • خبرنگار :