رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر خرم‌آباد:

اجلاس مراکز پژوهشی شوراها در راستای ریل‌گذاری رفع ایرادات بنیادین نظام شورایی است

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر خرم‌آباد گفت: اجلاس روسای مراکز پژوهشی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها در راستای ریل‌گذاری رفع ایرادات بنیادین و ساختار نظام شورایی کشور است.

مجید دریکوند در حاشیه گردهمایی روسای مراکز پژوهشی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این گردهمایی به میزبانی خرم‌آباد و با حضور شهردار و شورای شهر استان‌های مختلف به مدت دو روز هفتم و هشتم مهرماه در حال برگزاری بوده و اجلاس پایانی آن نیز امروز است.

وی اضافه کرد: به دلیل اهمیت موضوع این اجلاس مورد استقبال بسیاری از نخبگان و پژوهشگران شورای شهر و شهرداری‌های مراکز استان‌ها قرار گرفت.

دریکوند اضافه کرد: در روز اول برگزاری اجلاس آسیب‌شناسی و عیب‌یابی ساختارها پرداخته شد و در روز دوم اجلاس نیز نشست‌های تخصصی با هدف هم اندیشی و هم افزایی در راستای ریل‌گذاری رفع ایرادات بنیادین و ساختار نظام شورایی کشور با حضور مدیران ملی از جمله پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها، دکتر صمیمی مدیرکل دفتر امور شورای شوراهای اسلامی شهر و روستا وزارت کشور و دکتر رامین  مدیرکل مرکز پژوهش و آموزش شورای عالی استان‌ها برگزار شد.

این مسئول بیان کرد: برگزاری این گردهمایی دو روزه یک رویداد مهم، پویا و رو به جلوی ملی برای اهداف بزرگ‌تر بوده که اساس کار آن را شهرداری خرم‌آباد تعیین کرده است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۸ مهر ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401070803382
  • خبرنگار : 50177