معاون استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد:

اختصاص بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به شهرستان خوسف

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: از محل تفاهم‌نامه منعقد شده با بنیاد علوی در راستای محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان خوسف اختصاص یافت.

جواد اشرفی، امروز پنجشنبه ۱۷ شهریور در آیین شکرگزاری برداشت عناب که در روستای سیوجان شهرستان خوسف برگزار شد، با بیان اینکه بخش تعاون می‌تواند از با برنامه‌های اجتماعی و سرمایه‌های خرد محصولات خوبی از عناب تولید کند، اظهار کرد: استانداری و دستگاه‌های تابعه برای اختصاص تسهیلات جهت تولیدات دانش‌بنیان نیز آمادگی دارند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در بحث تسهیلات برای محصولات دانش‌بنیانی که بتوانند فرآوری خوبی داشته، در چرخه ارزش افزوده قرار گیرند و افزایش بهره‌وری در واحد سطح را داشته باشیم همکاری می‌کنیم، افزود: عناب یکی از محصولات استراتژیک خراسان جنوبی به‌ویژه شهرستان خوسف است و رسانه‌های باید در بحث معرفی این محصول تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از پتانسیل‌های مهم این استان و شهرستان خوسف، تعداد زیاد روزهای آفتابی آن است که در راستای استفاده از این ظرفیت برای نیروگاه‌های خورشیدی و در بحث انرژی‌های تجدیدپذیر بیش از ۲۰ مورد مکان‌یابی شده که به شرکت ساتبا برای سرمایه‌گذاری پیشنهاد شده است.

اشرفی خاطرنشان کرد: این قول را به تمام مردم شهرستان خوسف می‌دهیم که حتما در سطح مجموعه دستگاه‌های اداری و اقتصادی استان این هم‌افزایی و همگرایی وجود دارد برای اینکه بتوانیم در سالی که به نام دانش بنیان مزین شده، خروجی خوبی از محصولات بگیریم و بتوانیم ارزش افزوده و زنجیره تولید خوبی در سطح شهرستان داشته باشیم.

انتهای پیام ‌

  • پنجشنبه/ ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401061713540
  • خبرنگار : 50026