آغاز لیگ برتر فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه های مازندران از دهم شهریورماه

نایب رییس انجمن فوتبال دانشگاهی مازندران از افتتاحیه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دانشجویان استان، جام کاسپین در شهرستان بهشهر و از دهم شهریور ماه خبر داد.

نجمه مسلمی با اعلام این خبر گفت: لیگ برتر فوتسال دانشجویان استان مازندران با حضور تیم‌هایی مختلفی از دانشجویان در سطح استان مازندران اواخر همین هفته آغاز خواهد شد.

مسلمی افزود: دهم و یازدهم شهریور، پنجشنبه و جمعه همین هفته لیگ برتر فوتسال دانشجویان مازندران رسما آغاز خواهد شد و تیم‌ها به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

وی از میزبان اولین دوره لیگ برتر دانشجویان گفت و بیان کرد: دانشگاه پیام نور شهرستان بهشهر میزبان اولین دوره رقابت‌های لیگ برتر بانوان دانشجویان مازندران خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: راه اندازی لیگ برتر دانشجویان مازندران فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادهای دختران دانشجو برای معرفی به لیگ های مختلف و تیم‌های مختلف سطح استان و حتی کشور است و در این زمینه برای معرفی بازیکنان با استعداد این مسابقات به تیم‌های ملی هم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مسلمی خاطرنشان کرد: به دنبال افزایش سهمیه در تیم‌های ملی دانشجویی و سایر رده‌های تیم ملی هستیم و از این فرصت برای کشف استعدادهای دانشجو استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401060503849
  • خبرنگار : 50479