افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دولت ۴۱۲ طرح اقتصادی در این استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

سید افضل حسینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «دولت مردم» به عنوان شعار هفته دولت در سال ۱۴۰۱ اعلام شده است، افزود: دوم شهریور میثاق با ولایت نام گرفته، سوم شهریور فساد ستیزی و عدالت، چهارم تحول و خلاقیت، پنجم شهریور خانواده و سلامت، ششم اخلاق و معنویت، هفتم شهریور دانش و پیشرفت و آخرین روز هفته دولت هم شجاعت و عقلانیت نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه مطابق با نام‌گذاری، برنامه‌هایی در استان اجرا خواهد شد، اظهارکرد: ۳۸۸ طرح عمرانی با اعتبار یک‌هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود و افزون بر ۲۴ طرح با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان که زمینه اشتغال ۲۶۸ نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است در حوزه اقتصادی هم افتتاح می‌شود.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد سرکشی از تعدادی خانواده معزز شهدا، نشست‌های خبری مسئولین ارشد استانی و مسئولین دستگاه‌های اجرایی، سخنرانی آن‌ها در نماز جمعه و سفرهای آن‌ها به شهرستان‌های استان و گزارش عملکرد دولت مردمی و انقلابی و دستاوردهای نظام را از دیگر برنامه‌های هفته دولت اعلام کرد.

حسینی تصریح کرد: تبیین دستاوردها وعملکرد دولت در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی واجتماعی، بهداشت و درمان، بیان برنامه‌های پیش رو و چشم انداز در استان از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌های گروهی در رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای مردم اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی حضور در برنامه زنده شبکه دنا و نشست خبری استاندار و معاونین و بیان برنامه‌های هر روز هفته دولت در گفتگوی ویژه خبری رادیویی و تلویزیونی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401060201436
  • خبرنگار :