استاندار خراسان جنوبی:

ریل گذاری درست دولت تعالی جامعه را فراهم می‌آورد

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه به بیراهه رفتن یک دولت، ملت را به راه نادرست خواهد کشاند، گفت: اگر دولت ریل گذاری درستی انجام دهد قطعا تعالی، پیشرفت و سعادت را برای ملت رقم خواهد زد.

جواد قناعت، امروز چهارشنبه دوم شهریور در دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت آغاز هفته دولت، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: در دعای شریف افتتاح، بحث رغبت و آرزوی دولت کریمه بیان شده و کریم به معنای بزرگوار، ارزشمند و ارجمند بوده که شامل دو نوع اعطایی و اکتسابی است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه اگر افرادی بخواهند ارزشمند و ارجمند شوند باید تلاش مضاعف، کار جهادی و حرکت مومنانه انجام دهند، افزود: کرامت اکتسابی به اعمال، نیات و تلاش فرد و در مورد دولت مردان به دلسوز بودن، کارکردن، وقت گذاشتن و تلاش مضاعف بستگی دارد.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر نیت خالصانه داشتن، اظهار کرد: دولت کریمه نتیجه تلاش یک جمعیت و ملت است که با وجود و فعالیت اعضای کریم حاصل می‌شود؛ از سویی دیگر سرنوشت اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هر ملت به دست دولت است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم دولتی با این ویژگی‌ها محقق شود باید تلاش دسته جمعی انجام دهیم، افزود: دولت امام زمان(عج) مصداق کامل دولت کریمه است که برای رسیدن به آن نیازمند تلاش و کوشش، سعی فراوان و زمینه سازی توسط دولتمردان هستیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت کریمه می‌تواند زمینه ظهور دولت امام زمان(عج) را فراهم کند، تصریح کرد: با استقرار دولت سیزدهم بستر این نوع دولت فراهم شده و لازم است هر کس به تناسب پست خود گام‌های مهم، اساسی و ارزشمند بردارد تا شاهد استقرار این دولت باشیم.

قناعت ادامه داد: دولت کریمه ویژگی‌های فراوانی دارد که قوی امین به معنای تخصصی بودن و رعایت اصل امانت و حافظ الامین به معنای اینکه اعضای دولت حافظ منافع استان و منطقه باشند، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هاست.

وی با بیان اینکه لازم است مدیریت و درایت کافی داشته و همواره خود را با این اهداف سازگار کنیم، تصریح کرد: با این ویژگی‌ها و حرکت در این مسیر به سمت دولت کریمه حرکت و زمینه ساز تحقق وعده الهی در استقرار دولت امام زمان(عج) خواهیم بود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401060201169
  • خبرنگار : 50026