معاون مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان:

انعقاد شش تفاهم‌نامه همکاری/ تفاهم‌نامه رفع نیازهای فناورانه دو استان منعقد شد

معاون مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان گفت: تفاهم‌نامه رفع نیازهای فناورانه از سوی استان‌های قزوین و خراسان رضوی با شرکت دانش‌بنیان طراحان مدار باختر واحد فناور مستقر در مرکز رشد این نهاد منعقد شد.

حسن ماله‌میر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شرکت دانش‌بنیان طراحان مدار باختر واحد فناور مستقر در مرکز رشد لرستان در رویداد ملی تبادل فناوری بنگاه‌های صنعتی کوچک و متوسط و تفاهم‌نامه رفع نیازهای فناورانه با کارگزاران فن‌بازار استان‌های قزوین‌ و خراسان رضوی منعقد کرد.

وی گفت: در این رویداد دکتر خالقی، دبیرفن بازار ملی ایران حضور داشته و از محصولات شرکت مذکور بازدید کردند.

ماله‌میر اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده وزارت صمت از سوی معاون وزیر قول مساعد دادند که  محصول دانش‌بنیان شرکت طراحان مدار باختر برای درخواست ثبت کد محصول جدید اقدام کنند.

عقد شش تفاهم‌نامه همکاری با شرکت فنی و مهندسی مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان

معاون مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان همچنین از عقد شش تفاهم‌نامه همکاری با شرکت فنی و مهندسی مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان خبر داد و افزود: شرکت فنی و مهندسی پایدار پی ناظران  یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد است که  در رویداد ملی تبادل فناوری بنگاه‌های صنعتی کوچک و متوسط حضور داشته است.

ماله‌میر اضافه کرد: خوشبختانه در رویداد مذکور این شرکت فنی و مهندسی مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان موفق به عقد شش تفاهم‌نامه همکاری با استان‌های قزوین، خراسان رضوی، فارس و گیلان شده است.

وی عنوان کرد: دکتر رسولیان معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز از این رویداد بازدید و حمایت کردند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401053122523
  • خبرنگار : 50176