معاون وزیر نیرو فردا به اسدآباد می‌آید

طی خطبه‌های امام جمعه اسدآباد در نماز جمعه هفته گذشته در رابطه با مشکلات بحران آب اسدآباد و قطعی‌مکرر آب شرب شهروندان اسدآبادی و با پیگیری پاشنه کشیده مسئولان ارشد شهرستان نماینده مردم اسداباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اسدآباد با دستور ویژه وزیر نیرو معاون وی آقازاده فردا به اسدآباد می‌آید.

در این دیدار وزیر نیرو با ارائه گزارش نماینده مردم اسدآباد و امام‌جمعه اسدآباد دستور بر آن داد تا معاون وی در اسرع وقت فردا به اسدآباد سفر کرده و در این سفر ضمن بررسی مشکلات آب این شهرستان هر تعداد چاه آب شرب از محل اعتبارات ملی نیاز باشد دستور حفر دهد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی که به اتفاق امام‌جمعه شهر در دیدار با وزیر نیرو در محل طرح آبرسانی از سد تالوار حضور داشتند و مشکلات این شهر را به سمع وزیر رساندند، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سفر وزیر نیرو به استان‌همدان جلسه ای ویژه در رابطه با مسائل و مشکلات شهرستان اسدآباد در حوزه آب شرب تشکیل شد که در این جلسه امام‌جمعه شهر اسدآباد و بنده مسائل و مشکلات شهرستان را به نحو مفصل در این جلسه تشریح کرده و آنچه در حوزه تامین آب‌ شرب شهر اسدآباد با جمعیتی افزون بر ۵۵ هزار نفر لازم است به آن توجه شود را بیان کردیم.

کیومرث سرمدی واله افزود: خوشبختانه وزیر نیرو در این جلسه   دستور داد یکی از معاونان ذی ربط وی در اسرع وقت فردا در شهرستان اسدآباد حضور یافته و از صفر تا صد مشکلات  شهرستان در حوزه آب را مرتفع کند و برای جلوگیری از هر گونه مشکل دستور داد با سفر معاون وزیر هر تعداد چاه لازم باشد از محل اعتبارات ملی برای این منطقه حفر شود.

وی با بیان اینکه برای پیگیری مشکلات امام‌جمعه اسدآباد راه طولانی را تا محل طرح آبرسانی به همدان طی کرده و در تبیین مشکلات شهرستان نقش ارزنده‌ای داشت، گفت: به طور قطع با سفر معاون وزیر به اسدآباد مشکلات حوزه آب شهرستان تا حدود بسیاری مرتفع می‌شود.

امام‌جمعه اسدآباد هم با تقدیر از نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به واسطه پیگیری مشکلات شهرستان از بالادست و هماهنگی و همدلی وی برای حل مشکلات منطقه تصریح کرد:خوشبختانه وزیر نیرو در حضور استاندار و دیگر مسئولان استان به صورت کتبی و شفاهی قول‌های مساعدی برای حل مشکل شهرستان داد و مقرر شد با حضور معاون وزیر
در اسدآباد هر آنچه لازم است حفر چاه در اسدآباد از محل اعتبارات انجام و برخی چاه‌های  شخصی مردم نیز اجاره شود تا با این اقدام مشکلات تأمین آب اسدآباد مرتفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد افزود: امیدواریم با پیگیری های نماینده مردم اسدآباد و حضور معاون‌وزیر و استاندار و سایر مسئولان ذیربط این اعتبار جذب و مشکل مردم اسدآباد را در زمینه تامین آب شرب مرتفع کنند.

وی با بیان اینکه همه مسئولان در خدمتگزاری به مردم وقت نمی‌شناسند و نوکر مردم هستند، خاطرنشان کرد: هر جا مشکلی باشد وظیفه ماست که وقت بگذاریم و پیگیری باشیم تا مشکل حل شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401052921237
  • خبرنگار : 50037